Vivaart: samen vaart maken voor een betere samenleving

Datum start: 02-04-2015

Datum einde: 16-04-2015

Totaal budget: € 329.00
Nieuwste inzending
Book cover
SonjaFilip

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een fris, dynamisch logo, dat verbinding, richting, lef, veelzijdigheid en kleur uitstraalt. Ik breng verschillende bedrijven en overheidsorganisaties samen en zorgt voor verbinding, samenwerking en resultaten. De bedrijfsnaam 'Vivaart' staat voor samen vaart maken voor een betere samenleving. Maar ook voor Viva Art, levenskunst. Ik zorg er nl. niet alleen voor dat mensen beter samenwerken (de serieuze kant van de zaak), maar ook dat ze er samen plezier in hebben. Als logo wil ik echter puur een beeldmerk, dus zonder de bedrijfsnaam zelf.

Bedrijfsomschrijving


Mijn bedrijf biedt advies en projectmanagement op het snijvlak van overheid en bedrijfsleven. Ondernemers en overheidsorganisaties bij elkaar brengen, organiseren en begeleiden om samen 'green business' te ontwikkelen en te zorgen voor meer werkgelegenheid.

Als persoon ben ik een enthousiaste, gedreven en veelzijdige vrouw. Ik doorzie complexe onderwerpen, processen en netwerken snel en weet via welke logische, concrete stappen we samen verder kunnen komen. Ik heb zowel in het bedrijfsleven (chemie, energie productie en logistiek) gewerkt als voor de overheid. Daardoor ken ik de verschillende 'werelden' van binnenuit, spreek ik de taal en maak ik gemakkelijk verbindingen.

Voorbeelden:
Samen met een aantal industriële bedrijven, de provincie en Rijkswaterstaat ervoor zorgen dat er meer goederen per schip ipv met vrachtwagens vervoerd worden. Minder vrachtwagens -> minder files.

Samen met de gemeentes, onderwijsinstellingen, UWV en bedrijven ervoor zorgen dat meer mensen stages en banen vinden. En dan niet het zoveelste beleidsstuk produceren, maar de koppen bij elkaar steken, acties afspreken, samen aan de slag en resultaten boeken.

Doelgroep


Zakelijke klanten: bestuurders of managers van bedrijven (maakindustrie, chemie, logistiek of retail), overheden (gemeentes, provincies, onderwijs) en samenwerkingsverbanden daartussen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Achtergrond: wit/transparant
Logo zelf: frisse, heldere kleuren.

Designer: Budget Media Budget Media
logo-budget-media-22aDCRH6

Budget Media Budget Media


Ons eerste voorstel voor uw logo,

- Eigentijds, Zeer robuust en kan een lange tijd mee.
- Modern, Strak ontwerp.
- Simplistisch, Een duidelijk logo waar kracht en uitstraling achter zit.
- Duidelijke kleuren met een boodschap.
- Toepasbaar, Op vele voorwerpen.

Mvg Mark

JannekeGrambergJannekeGramberg

Dank je. Maar het is niet wat ik zoek. Ik zoek frisse, levendige kleuren en meer transparantie. Het kompas vind ik een leuk idee voor richting, maar ik mis beweging, dynamiek en samenwerking. Het is juist de bedoeling dat de partijen hun 'robuuste' grenzen openen en gaan samenwerken.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.