Geen commentaar
voor gescheiden ouders die willen dat het goed met hun kinderen gaat
- Wedstrijd van: Voor gescheiden ouders
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 09-12-2019
Datum einde: 16-12-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


dank je wel voor je inzending. Heel leuk idee om van de ouders een dakje te vormen. Het sluit alleen niet aan bij mijn idee. Ik heb inmiddels mijn keuze gemaakt. Nogmaals dank! groet Jessica

Geen commentaar

Vernieuwd ontwerp en kleurenkeus

Geen commentaar
geheel ander lettertype, moderner, alsook wat variaties op kleurgebruik

Geen commentaar
Geachte opdrachtgever, hierbij mijn ontwerp voor uw logo.
Het idee erachter is dat het gekantelde schild, die als 'D' dient in het beeldmerk en de 'R' huist, betekend dat de strijd wordt gestaakt om aan de kinderen te denken. Het omhoogkruipende kind kun je zien als de hulp om de obstakels te overwinnen, maar heeft ook wel iets weg van vasthouden aan de D (in de onderste versie komt dit het meest tot uiting)
Feedback altijd welkom
Mvg
Dennis Hartman
Orange Owl Designs