Geen commentaar
Vrouwenkoor 55+ zoekt iets fris!
Datum start: 30-04-2015
Datum einde: 11-05-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Die uitwerking in zwart-wit is mooi uitgevoerd, zo bedoelde ik dat.
De kleuren van de dames in het middelste ontwerp spreken me niet zo aan.

Geen commentaar
Deze kleur voor de sleutel en tekst vind ik niet zo sprekend

Geen commentaar
Leuk dat je verschillende dames gebruikt. Ik weet nog niet welke ik de leukste vind

Geen commentaar
Ik vind het lettertype in fuchsia het leukst van deze 6, iets meer 'bold' misschien

Geen commentaar
Je hebt de opdracht goed begrepen!
De groep is geestig, maar ik denk dat de 55 jaar en ouder dames zich daar niet meteen in herkennen... Dat je ze 4 kleuren hebt gegeven is wat we willen.

Geen commentaar
Het woord vrouwenkoor en 55+ zijn geen onderdeel van het logo.
Ik mis het vrouwelijke aspect en ook het groep deel.
Kleuren in het logo heeft de voorkeur.