Bijna helemaal terug naar de basis... ;-))
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dit ontwerp is gewoon af!

Weer terug naar de basis, maar dan met de kleine aanpassingen.
In de loop van de contest wordt het duidelijk dat de eerste visie van een ontwerper meestal de goede is. Het is erg moeilijk en vervelend om negatieve commentaar te schrijven, als mensen zich inspannen om iets te creëren. Dit wou ik even tussendoor vermelden aan alle designers, die hoogstwaarschijnlijk mijn feedback op alle ontwerpen volgen. Back to business: Je bent terug naar de beginfase gegaan, met als enige verschil de holle kader rond ‘ontsnapt sinds’, ik moet toegeven dat het in de eerste versie eigenlijk beter uitkomt met de zwarte kader, mocht je dit nog ff willen aanpassen dan zal dit ontwerp klaar zijn.

Mijn aangepaste versie...
Er zijn weinig verbeteringen tegenover het eerste ontwerp. Integendeel, het ziet er minder fraai uit. De slogan bovenaan het logo, werkt eigenlijk niet goed als je de 2 ontwerpen naast elkaar ziet. De gebogen staven geven het logo wel meer boodschap mee, dat is een verbetering. Het lettertype van de slogan is niet geschikt, bij verkleining wordt dat snel onduidelijk. De revolver komt niet té sterk over en kan er nog net bij, de handen trekken de aandacht naar zich. Misschien wat verder werken met mijn vorige suggesties?
-slogan breed onder het logo
-gebogen staven
-kleurencombinatie zoals eerste ontwerp
-revolver gebruiken
-de ‘ontsnapt sinds’ positie van het eerste ontwerp went na enkele keren gezien te hebben, opnieuw gebruiken?

Dit waren de eerste dingen die snel in mij op kwamen... Eerste is natuurlijk de crime scene, het spoor van de Krimineel en de tweede de zgn jailbreaker.
Opnieuw een originele inzending, een ontwerp dat de ‘krimineel’ spirit uitdraagt. Je laat de revolver weg van het mobsters font, allicht valt het moeilijk te combineren wegens te druk met de handen. Ik zou het toch graag eens zien met de revolver. Misschien wat verder goochelen met de kleuren om de combinatie mogelijk te maken? Ik zou ‘jouw dagelijkse sleur breker’ de volledige zwarte balk laten beslaan, nu lijkt er zo wat ruimte ‘verloren’. Wellicht kan een robuuster/gemener lettertype uitkomst bieden? Je hebt meteen ‘ontsnapt sinds’ toegevoegd, misschien dat je dit een andere positie/presentatie moet meegeven i.p.v. een zwarte balk? Ik zie er enorm veel potentie in maar het heeft nog wat kneedwerk nodig. Dit verdient alvast een dikke vier sterren, voor de nieuwe invalshoek!
De inzending met de krijtlijn rond slachtoffer is wat minder sterk, hier zou ik geen energie meer in stoppen. 2 sterren vindt ik het waard.
Helemaal top! Ben helemaal blij met jullie positieve reactie... Ik ga nog even aan de slag met de "jailbreaker"en jullie zien m weer verschijnen.
Alleen jammer dat die krimineel ontsnapt is maar toch achter de tralies zit :)
Wij w8en vol ongeduld op de aangepaste ‘jailbreaker’!
@Pixelpatser: hij staat misschien van buiten naar binnen te kijken :-)