Geen commentaar
Wie ontwerpt het logo van dit mooie, stijlvolle, groene woningbouwproject?
Datum start: 11-10-2012
Datum einde: 07-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dag opdrachtgever,
in dit ontwerp het groene hart in de vorm van de V als beginletter en de streepjes als "verwondering".
Mvg,
OpMaat
We zien onvoldoende het arcadische, groen en water terug in het logo. Dit staat in het ontwerp beschreven. We willen geen hartvorm in het logo.

Geen commentaar
We vinden dit geen sterk logo. We zien onvoldoende het arcadische, groen en water terug in het logo. Dit staat in het ontwerp beschreven.