2 verschillende uitwerkingen
Links: StadsFruit met twee hoeken die op een subtiele manier de box voorstellen. Met de sterretjes voor de extra look. Simpel en fris logo.
Rechts: Ongeveer hetzelfde als het linkse logo maar hierbij de box duidelijk aangegeven maar ipv een lus op de box twee blaadjes.
Het logo is fris en hip gehouden waar het gezonde / fruit in terug komt. Maar toch professioneel overkomt.
Het is een logo wat makkelijk te herkennen zal zijn vooral in lokaal gebruik.
Wie ontwerpt ons logo voor Stadsfruit
- Wedstrijd van: Stadsfruit
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 16-12-2016
Datum einde: 23-12-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

