Wie ontwerpt voor onze BSO een cool logo
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
Behoefte:
Bedrijfsnaam: BSO The Wall
Doelgroep:
Buitenschoolse opvang voor kinderen tussen de 4 en 12 jaar, het unieke aan onze BSO is dat wij samenwerken met Play-In Utrecht en tal van leuke activiteiten en clinics aanbieden naast de zorg en opvang van de kinderen. Logo wordt gebruikt als herkenningspunt, wordt gebruikt op achterkant shirts, bestickering ramen, flyers en briefpapier. Logo dient gemakkelijk en veelzijdig in gebruik te zijn. Focus op de BSO in de tekst.
Het logo moet zakelijk zijn maar niet corporate dus het mag absoluut wat speels en kleurrijk zijn maar nog wel steeds een zakelijk karakter uitstralen
Het logo moet bestaan uit een beeldmerk (dat ook is te gebruiken als een icoon voor een favicon of een iphone/android app). We hebben zo wel een kleurversie nodig als een versie die werkt op bijvoorbeeld een foto achtergrond (dus compleet wit en zwart).
Extra informatie
De uitdaging is om niet de focus te leggen op The Wall maar de BSO (i.c.m. de Play In). Strakke vormen ten opzichte van kinderlijke hebben de voorkeur. Net als de kleur geel blauw of rood.Wij willen ons wel onderscheiden van de Play In Utrecht en een op zich zelf staande uitstraling.
Kernwoorden: kinderopvang, unieke locatie, fun, verbinden, origineel en liefde voor het vak.
Doelgroep:
Buitenschoolse opvang voor kinderen tussen de 4 en 12 jaar, het unieke aan onze BSO is dat wij samenwerken met Play-In Utrecht en tal van leuke activiteiten en clinics aanbieden naast de zorg en opvang van de kinderen. Logo wordt gebruikt als herkenningspunt, wordt gebruikt op achterkant shirts, bestickering ramen, flyers en briefpapier. Logo dient gemakkelijk en veelzijdig in gebruik te zijn. Focus op de BSO in de tekst.
Het logo moet zakelijk zijn maar niet corporate dus het mag absoluut wat speels en kleurrijk zijn maar nog wel steeds een zakelijk karakter uitstralen
Het logo moet bestaan uit een beeldmerk (dat ook is te gebruiken als een icoon voor een favicon of een iphone/android app). We hebben zo wel een kleurversie nodig als een versie die werkt op bijvoorbeeld een foto achtergrond (dus compleet wit en zwart).
Extra informatie
De uitdaging is om niet de focus te leggen op The Wall maar de BSO (i.c.m. de Play In). Strakke vormen ten opzichte van kinderlijke hebben de voorkeur. Net als de kleur geel blauw of rood.Wij willen ons wel onderscheiden van de Play In Utrecht en een op zich zelf staande uitstraling.
Kernwoorden: kinderopvang, unieke locatie, fun, verbinden, origineel en liefde voor het vak.
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
BadalHossain
-
-
sanraj zegt :
Helaas vind ik de boom niet passen bij hetgeen wij willen uitstralen zie de beschrijving.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-