Geen commentaar
Wij maken sfeervolle tuinen. Ons logo vraagt een sfeervolle uitstraling.
- Wedstrijd van: Van Nieuwland Tuinen
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 26-02-2013
Datum einde: 12-03-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bij het oude logo is de groene kleur in de letters tuinen gebruikt om heel effectief en simpel de TUINEN een tuinkleur te geven. Wanneer er nu nog een symboolbijkomt welk deze functie overneemt, kan TUINEN in een andere kleur gezet worden en kan er een frissere groentint gebruikt worden.
Bedankt voor de drie voorstellen.
Het spreekt mij niet echt aan. Ik vind het geen meerwaarde voor het bestaande logo.

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
Bedankt voor je inzendingen.
Het geeft op zich wel weer waar ik voor sta. Groen en water. Het pakt mij alleen nog niet voldoende.

Geen commentaar
Kun je me uitleggen waar dit symbool voor staat.
een goeden avond, bedankt voor je feedback. Dit symbool is een ietwat abstract vinkje of schuine V welk me ook laat denken aan een in modelgeknipt buxushegje.

Geen commentaar
Hierbij vind ik de groene rand te zwaar overkomen. De naam van het bedrijf komt daardoor minder goed tot zijn recht.