Bedankt voor de positieve feedback. Hierbij drie nieuwe kleurvarianten. De twee bovenste liggen dicht bij mekaar, maar verschillen toch een klein beetje; het bovenste oranje bevat 70% magenta en 85% geel, het middelste oranje bevat 75% magenta en 100% geel en is bijgevolg iets intenser/warmer.
De onderste variant heb ik een keertje groen gemaakt zodat jullie ook kunnen zien wat dat geeft. Het oranje sluit natuurlijk nauwer aan bij de kleur van een echte vos.
Ik hoop jullie hiermee te kunnen overtuigen. Persoonlijk zou ik de middelste kiezen.
Met vriendelijke groet
Joël
Wij zoeken een fris en vooral fruitig logo voor onze hoevewinkel
- Wedstrijd van: Fruityfarmer
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 18-11-2018
Datum einde: 02-12-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bedankt voor deze aanpassing. We vinden de 2 rode kleurvarianten warmer overkomen en beter passend bij het groen in het ontwerp. Voor ons dus erg geslaagd deze aanpassing.

Als ik de staart van de vos opnieuw toevoeg aan mijn ontwerp, is het alsof de vos nu de appel koestert, iets wat jullie bedrijf zéker ook doet!
origineel en mooi uitgevoerd ontwerp.
Bedankt, dat doet me plezier!
Voor ons is dit ontwerp een erg grote kanshebber, daarom zouden we graag nog iets uittesten. Graag zouden we het ontwerp eens zien met een minder intensieve rode kleur, eerder oranje-rood zodat het contrast met de groene kleur minder sterk is.

Beste,
Ik begrijp jullie vraag met betrekking tot de appel en de vos, maar ik persoonlijk zou ervoor kiezen om het symbool van een vis niet te ver weg te steken in de appel. Als jullie het leuk vinden omdat de kop van de vos verwijst naar jullie bedrijfsnaam, mag die ook zichtbaar aanwezig zijn.
Vandaar dat ik er eerder voor zou kiezen om de appel duidelijker te maken en de staart van de vos achterwege te laten, maar zijn kop toch mooi zichtbaar in de appel.
Mvg
Joël
Misschien is het niet slecht om jullie enerzijds te profileren met een appel en anderzijds met een figuratieve afbeelding van jullie naam. Ik werk nl. regelmatig voor klanten in de fruit sector zoals bijvoorbeeld Belgian Fruit Valley (BFE) en Fruit Consult International en het merendeel heeft wel een appel en/of een peer in hun logo. Dit wou ik nog even terzijde meegeven.

Geen commentaar

Omdat ik zag dat er nog geen enkel ontwerp inspeelde op jullie naam, dacht ik ook een ontwerp voor te stellen waarbij een vos en een stuk fruit met elkaar geïntegreerd zijn.
Het idee van een vos in het logo vinden we niet verkeerd, maar voor ons is het niet duidelijk dat het een appel is rond de tekening van de vos. We zouden dan liever de vos subtiel (dun lijntje) verwerken in de appel die we ook liever meer herkenbaar zouden willen

Geen commentaar

Geen commentaar