Wij zoeken een fris en vooral fruitig logo voor onze hoevewinkel

Datum start: 18-11-2018

Datum einde: 02-12-2018

Totaal budget: € 269.00
Nieuwste inzending
Book cover
Manche

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Voor onze hoevewinkel zijn wij op zoek naar een tijdloos logo waarin vooral onze passie voor fruit naar voren komt. We zijn gespecialiseerd in de teelt van appels en peren en zouden dat graag in ons logo naar voren brengen. De naam van ons bedrijf is "Fruithoeve Devos" en onze slogan is "(H)eerlijke hoevewinkel". Graag zouden we de kleur groen zeker willen terugzien in ons logo. Het is de bedoeling het logo te gebruiken voor onze website en drukwerk, dus minimum geleverd in PNG,SVG,PDF,EPS. We kijken alvast uit naar jullie creativiteit !

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: TechSnack TechSnack
logo-ricardo-bakker-KhVACOlU

Geen commentaar

TechSnackTechSnack

Hierbij een variant waarbij de appel en de peer zijn omgedraaid.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-ricardo-bakker-AALMNQw4

Geen commentaar

TechSnackTechSnack

Ik zie dat er een fout staat bij de kleurcode voor lichtgroen, dit moet echter de volgende kleur zijn: #d9e397.

Excuses hiervoor.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-ricardo-bakker-9Y1dZYY4

Geen commentaar

TechSnackTechSnack

Hierbij heb ik voor het contrast groen/rood gekozen. De groene kleur zorgt voor een frisse natuurlijke blik, daarnaast springt de rode kleur er extra uit waardoor de naam als eerste wordt beschouwd.

De appel en peer zijn in elkaar verwerkt. Ik heb daarbij gekozen voor een strak maar toch speelse vorm. Hierdoor blijft de naam goed zichtbaar en wordt men niet afgeleid door de vorm rondom de naam.

Tenslotte als 'kers op de taart' heb ik het blad van de appel op de i in 'Fruithoeve' geplaatst. Dit geeft net weer een speelse blik op het logo.

TechSnackTechSnack

Hierbij heb ik voor het contrast groen/rood gekozen. De groene kleur zorgt voor een frisse natuurlijke blik, daarnaast springt de rode kleur er extra uit waardoor de naam als eerste wordt beschouwd.

De appel en peer zijn in elkaar verwerkt. Ik heb daarbij gekozen voor een strak maar toch speelse vorm. Hierdoor blijft de naam goed zichtbaar en wordt men niet afgeleid door de vorm rondom de naam.

Tenslotte als 'kers op de taart' heb ik het blad van de appel op de i in 'Fruithoeve' geplaatst. Dit geeft net weer een speelse blik op het logo.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.