Geen commentaar
Wij zoeken een fris en vooral fruitig logo voor onze hoevewinkel
- Wedstrijd van: Fruityfarmer
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 18-11-2018
Datum einde: 02-12-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hierbij een variant waarbij de appel en de peer zijn omgedraaid.

Geen commentaar
Ik zie dat er een fout staat bij de kleurcode voor lichtgroen, dit moet echter de volgende kleur zijn: #d9e397.
Excuses hiervoor.

Geen commentaar
Hierbij heb ik voor het contrast groen/rood gekozen. De groene kleur zorgt voor een frisse natuurlijke blik, daarnaast springt de rode kleur er extra uit waardoor de naam als eerste wordt beschouwd.
De appel en peer zijn in elkaar verwerkt. Ik heb daarbij gekozen voor een strak maar toch speelse vorm. Hierdoor blijft de naam goed zichtbaar en wordt men niet afgeleid door de vorm rondom de naam.
Tenslotte als 'kers op de taart' heb ik het blad van de appel op de i in 'Fruithoeve' geplaatst. Dit geeft net weer een speelse blik op het logo.
Hierbij heb ik voor het contrast groen/rood gekozen. De groene kleur zorgt voor een frisse natuurlijke blik, daarnaast springt de rode kleur er extra uit waardoor de naam als eerste wordt beschouwd.
De appel en peer zijn in elkaar verwerkt. Ik heb daarbij gekozen voor een strak maar toch speelse vorm. Hierdoor blijft de naam goed zichtbaar en wordt men niet afgeleid door de vorm rondom de naam.
Tenslotte als 'kers op de taart' heb ik het blad van de appel op de i in 'Fruithoeve' geplaatst. Dit geeft net weer een speelse blik op het logo.