Wij zoeken een internationale logo voor het merk Baffin Cabot een exclusief en luxe schoenen en kleding merk dat we gaan lanceren

Datum start: 27-01-2013

Datum einde: 27-02-2013

Totaal budget: € 299.00
Nieuwste inzending
Book cover
keesvanbeek

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij zijn een nieuw bedrijf van 2 jonge ondernemers die
een nieuw merk willen beginnen met een internationale
en luxe uitstraling genaamd Baffin Cabot.
Wij gaan eerst de schoenenlijn lanceren en als dat loopt
gaan we verder met kleding we specialiseren ons ook op
schoenen voor vader en zoon moeder en dochter dezelfde en zo gaan we ook
met onze kleding lijn verder.


Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


luxe segment van jong tot oud

Kleuren, favoriete logo's, must haves


kleuren graag met luxe uitstraling

zwart
donkergrijs
etc.
sta open voor andere kleuren als het maar
exclusief is?

Designer: Tjeerd van der Velde vormgeving Tjeerd van der Velde vormgeving
logo-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-0H5W9BGS

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Een versie waarbij de beide namen samensmelten..

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-zelnLIsS

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Een nieuw concept, met een nieuwe visie. Een visie die in zijn eenvoud vooruitgang en vooruitstreven uitstraald. Dit door het gebruikte icoon. Een elegant, modern internationaal logo.

Ik hoop u met dit logo te inspireren..

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-aUANlYkS

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Beste opdrachtgever,

Hierbij mijn deelname. De visie achter het logo is een herkenbaar eigenwijze uitstraling neer te zetten met een luxe uitstraling. Door het unieke eigen ontwikkelde lettertype ontstaat er een merkidentiteit die zich onderscheid van de concurrentie. Ik heb hierna het logo op 2 manieren uitgewerkt, voor eventuele kleding het label en voor de schoen de naam. Door de merknaam in 1 kleur te ontwerpen en zonder te kleine lijnen, is de toepasbaarheid groot, zo kan de merknaam bv in het leer van de schoon gebrand worden, of gestikt etc.

Ik hoop u te inspireren met dit ontwerp,

Met een vriendelijke groet,

Tjeerd van der Velde

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Toevoeging, overigens raad ik u aan geen BC als afkorting te nemen, mede door de eventuele associatie van de goedkope t-shirt fabrikant B&C

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.