Hierbij zoals gevraagd met kleuren die verder uit elkaar liggen. Om het geheel dan wel wat meer rust te geven de ondertitel in het grijs.
Wij zoeken een logo dat ons samenwerkingsverband in een krachtig beeld vat.
Datum start: 07-02-2012
Datum einde: 21-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


als het gebruik van meerdere kleuren een "must" is dan zouden wij ervoor kiezen om die op andere plaatsen in de huisstijl te laten terugkomen en verder wel te gaan voor een hoofd/basiskleur voor herkenbaarheid, in dit geval dan de oranjetinten.

Hierbij onze inzending. We hebben de naam samengevat in één sprekend beeldmerk. De kleuren liggen in elkaars verlengde maar zijn toch een team.
het beeldmerk bestaat uit 1 verbonden vorm, die uitdagend past bij een jonge onderneming anno nu.
We vernemen graag jullie reactie.
Roy & Jeanine
Mooi, we missen echter wat verschillende kleuren. Zou deze ook werken met kleuren met meer 'onderscheid'?
Dank voor de vertaling. In het helemaal oranje is hij toch het krachtigst en bijzonderst. En dat past dan weer niet bij de vraag 'verschillende kleuren'. Jammer..