Twee spelende kinderen vormen samen een hartje.
Wij zoeken een strak, simpel logo dat positiviteit uitstraalt.
- Wedstrijd van: francienvanbeusekom
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 20-08-2015
Datum einde: 11-09-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hallo Francien,
Hierbij mijn voorstel voor het logo. Ik heb gekozen voor een vriendelijke ronde letter voor de naam 'Bij Mamaloe'. Het eerste waar je aan denkt bij de naam Mamaloe is natuurlijk de clown. Het ballonhondje komt uit de gedachtegang van de clown, veel clowns maken graag balloon dieren. En kinderen vinden ze helemaal geweldig.
De zomerse kleur die ik heb gekozen is een roze tint, omdat deze kleur onderscheidend is van de andere (veel gebruikte) kleuren.
Ik hoop van u feedback te ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Ciel.
Mamaloe is geen clown zie ik nu! Generatiekloof in actie. Desalniettemin een leuk ballonhondje..