Wijnjij.nl

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Winjij
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 299.00
  • Datum start : 02-04-2013 21:27
  • Datum einde : 30-04-2013 21:16
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 90
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwerp een hip fris logo met een strak design voor een nieuwe online wijn webwinkel / platvorm. Het logo mag absoluut geen druiventrossen / wijnvaten / wijnglazen of wijnflessen bevatten. Het logo moet een beeldmerk hebben.

Onze bedrijfsnaam bevat een woordgrapje. Wij & jij = wij n jij.
Hierdoor kan het woord wijn worden gevormd. Het leukst zou zijn als er iets wordt verzonnen rondom dit woordgrapje.

Het logo zal worden gebruikt voor marketingdoeleinden. T-shirts, auto sticker, social media, verpakkingsmateriaal, ons label wat aan elke wijnfles wordt bevestigd en ook op etiketten van flessen van ons eigen merk.

Bedrijfsomschrijving:

Het idee is om een webshop / wijnplatform te starten in de online wijnverkoop. Door middel van een website kunnen klanten eenvoudig wijn bestellen. De wijn wordt binnen enkele dagen bij de klant thuisbezorgd. Op de website is informatie te vinden over de soort wijn. Aan elke fles wijn die de klant ontvangt hangt een label met hierop informatie over de wijn, herkomst, verhaaltje van de boer en een recept. Naam en logo dienen ook op dit label te komen. Dit label kan de klant bewaren.
Zomaar wijn bestellen is een lastige opgaaf. Je wilt tenslotte weten wat je koopt. Wijnjij zal diverse keren per jaar een proeverij/tasting/ pop-up winebar organiseren. De proeverij is geen standaard proeverij met wit linnen en spuugbakken zoals je die wellicht kent. Bij ons komen klanten naar een winebar. Een tijdelijke winebar opgezet om kennis te maken met de wijnen van Wijnjij. In deze bar worden de wijnen van Wijnjij per glas geschonken en de beleving staat hier centraal. De wijnjij-borrel staat centraal in het concept van wijnjij.nl.

Doelgroep:

Mensen die online shoppen. Mensen die van wijn houden en mensen die van wijn willen gaan houden.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Rituals
Suitsupply
Fromanteel

christine
  • Logo # 201002 voor Wijnjij.nl wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 201000 voor Wijnjij.nl wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 200972 voor Wijnjij.nl wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 200650 voor Wijnjij.nl wedstrijd Klacht indienen
    1. christine zegt

      Beste opdrachtgever,

      Hierbij mijn inzending voor uw logo. Zonder gebruik te maken van wijnglazen of druiventrossen heeft het -door gebruik te maken van druppels wijn- toch de juiste uitstraling gekregen. De druppels zijn gestileerd in dezelfde stijl als het lettertype, wat overigens speciaal voor dit logo is aangepast. Zo krijgt het een vriendelijke, ronde uitstraling.

      De druppels zijn goed elementen om repeterend mee te werken, bijvoorbeeld in allerlei wijnachtige kleuren en verschillende formaten. Op de website, op uw auto, op het visitekaartje en/of op de labels, ze passen overal. En in het geval van uw logo heeft de druppel boven de letter n zelfs een dubbele betekenis; het geeft de woordgrap duidelijk weer.

      Ik ben benieuwd of het ontwerp in de smaak valt, en hoor graag uw eerste reactie. Mocht u aanpassingen willen zien in bijvoorbeeld lettertype of kleur, dan hoor ik dat ook graag.

      Groeten,
      Christine

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network