Het concept is hier dus dat het logo zelf een dubbel visitekaartje is. De I wordt doorbroken door de perforatie. Om deze letter duidelijk zichtbaar te houden is het ontwerp iets aangepast.
Ik heb het idee even op een grijze achtergrond gezet om weer te geven wat ik bedoel.
Een zeer doordacht logo.
WKIT We Keep In Touch. Hét logo! Wie is de CreaBea!?
Datum start: 01-06-2011
Datum einde: 29-06-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



De I wat duidelijker
Beste,
Kunt u wat fedback geven zodat ik de ontwerpen verder nar uw wensen kan uitwerken?
Alvast dank!

concept 2

nog een variatie

variatie

concept 1