WKIT We Keep In Touch. Hét logo! Wie is de CreaBea!?
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Dus wil een inzending waarover is nagedacht. Een ontwerper waarbij het belletje niet direct gaat rinkelen, maar pas na een tijdje, om zo iets creatiefs op te sturen. Ik laat je vrij in de design. Omdat 'we houden contact' dit heel breed kan/is.
Bedrijfsomschrijving:
WKIT betekent We Keep In Touch. WKIT gaat visitekaarten verkopen en hiervoor is een doordacht creatief logo nodig.
Doelgroep:
Visitekaarten kunnen door iedereen gekocht worden natuurlijk. Maar de echte doelgroep is voor de (Creatieve) ondernemers..
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Denk met deze 2kleuren: d2a91d & 111789
Maar ga het sowieso in het zwart wit gebruiken..
Ik hou van strakke design, het moet ook de kernwaarden van verkoop van visitekaarten KUNNEN uitstralen..
xplore
-
-
Toelichting van de designer xplore:
Het concept is hier dus dat het logo zelf een dubbel visitekaartje is. De I wordt doorbroken door de perforatie. Om deze letter duidelijk zichtbaar te houden is het ontwerp iets aangepast.
Ik heb het idee even op een grijze achtergrond gezet om weer te geven wat ik bedoel.
Een zeer doordacht logo. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer xplore:
concept 2
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer xplore:
nog een variatie
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer xplore:
variatie
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer xplore:
concept 1
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-