WKIT We Keep In Touch. Hét logo! Wie is de CreaBea!?
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Dus wil een inzending waarover is nagedacht. Een ontwerper waarbij het belletje niet direct gaat rinkelen, maar pas na een tijdje, om zo iets creatiefs op te sturen. Ik laat je vrij in de design. Omdat 'we houden contact' dit heel breed kan/is.
Bedrijfsomschrijving:
WKIT betekent We Keep In Touch. WKIT gaat visitekaarten verkopen en hiervoor is een doordacht creatief logo nodig.
Doelgroep:
Visitekaarten kunnen door iedereen gekocht worden natuurlijk. Maar de echte doelgroep is voor de (Creatieve) ondernemers..
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Denk met deze 2kleuren: d2a91d & 111789
Maar ga het sowieso in het zwart wit gebruiken..
Ik hou van strakke design, het moet ook de kernwaarden van verkoop van visitekaarten KUNNEN uitstralen..
Elwin Hofman
-
-
Toelichting van de designer Elwin Hofman:
Beste opdrachtgever,
hierbij nog een ontwerp voor WKIT. Deze is wat simpeler, maar met dezelfde gedachte van de kettingreactie.
Graag hoor ik wat u ervan vindt.
Mvg Elwin -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Elwin Hofman:
Beste WKIT,
hierbij mij eerste voorstel voor het WKIT logo.
Ik heb geprobeerd een gestileerde ketting te laten zien, die staat voor de connectie als je je visitekaartje uitwisseld. Gestileerd omdat ik het aan de fantasie van mensen wil overlaten. De letters van WKIT heb ik zelf gemaakt en zijn afgerond, zodat ze de vorm van ketting hebben.
Graag hoor ik wat u ervan vindt.
Mvg Elwin -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-