Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn inzending voor het nieuw te ontwerpen logo. Het idee komt van het papieren visitekaartje en dan met name het papieren karakter. Want vaak wordt een hoekje (al dan niet bewust) omgevouwen. En deze vouwtechniek heb ik toegepast om de letters te vormen. Op deze manier krijgt de afkorting een innovatief/creatief en bijzonder karakter. De ondertitel \'we keep in touch\' is toegevoegd om de bedrijfsnaam uit te leggen. Uiteraard kan hier ook worden gekozen voor een slogan of iets dergelijks.
Qua kleurgebruik heb ik de door u voorgestelde kleurcombinatie gebruikt evenals een variant in grijstinten en een eigen voorstel.
Hopelijk komt mijn ontwerp in de buurt van uw smaak en wensen. Feedback stel ik zeer op prijs en aanpassingen kunnen altijd worden gemaakt!
MVG,
estoy
WKIT We Keep In Touch. Hét logo! Wie is de CreaBea!?
Datum start: 01-06-2011
Datum einde: 29-06-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Zou u misschien iets meer kunnen zeggen over de beoordeling? Dan weet ik waar ik aan moet werken om het te verbeteren. Alvast bedankt.