WKIT We Keep In Touch. Hét logo! Wie is de CreaBea!?
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Dus wil een inzending waarover is nagedacht. Een ontwerper waarbij het belletje niet direct gaat rinkelen, maar pas na een tijdje, om zo iets creatiefs op te sturen. Ik laat je vrij in de design. Omdat 'we houden contact' dit heel breed kan/is.
Bedrijfsomschrijving:
WKIT betekent We Keep In Touch. WKIT gaat visitekaarten verkopen en hiervoor is een doordacht creatief logo nodig.
Doelgroep:
Visitekaarten kunnen door iedereen gekocht worden natuurlijk. Maar de echte doelgroep is voor de (Creatieve) ondernemers..
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Denk met deze 2kleuren: d2a91d & 111789
Maar ga het sowieso in het zwart wit gebruiken..
Ik hou van strakke design, het moet ook de kernwaarden van verkoop van visitekaarten KUNNEN uitstralen..
MeijerMedia
-
-
Toelichting van de designer MeijerMedia:
Nog een aantal kleurvariaties
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer MeijerMedia:
Hierbij een conceptvoorstel van MeijerMedia. De rechthoek heeft dezelfde verhouding als een visitekaartje (85x55) en door de bescheiden toevoeging van een klein detail lijkt het ook echt alsof het kaartje wordt vastgehouden. Subtiel, maar doeltreffend!
Nu nog een concept, wanneer het voldoende aanspreekt kunnen we hierop voortborduren.
Een creatieve groet,
Matthijs Meijer
MeijerMedia
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-