Hallo,
hierbij presenteer ik mijn concept, bestaande uit een primair logo en drie secundaire logo’s.
Het blauwe logo met de motor is bedoeld als primair logo en representeert jullie bedrijf in een eenvoudige, doch krachtige wijze.
Bij de secundaire logo’s heb ik geprobeerd de nadruk te leggen op het onderwerp van de specifieke route (hetzij de tourtochten, de bourgondische en de culturele routes):
– Het rode logo is bedoeld als vertegenwoordiging voor jullie tourtochten; de weg met de vele bochten is het synoniem voor de uitdaging die deze tochten bieden.
– Het paarse logo heeft jullie bourgondische routes als betekenis; de fles en het wijnglas zijn in dit geval het synoniem voor de diverse mogelijkheden die jullie hierin aanbieden.
– Het groene logo is tot slot bedoeld voor jullie culturele routes waarbij het kasteel een synoniem is voor deze categorie.
Uiteraard is in overleg nog van alles mogelijk, dus mochten er nog wensen zijn dan hoor ik dit graag.
Met vriendelijke groet,
Esther
Datum start: 18-03-2021
Datum einde: 25-03-2021
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

