Heb er voor gekozen om de de stichting alszijde het merk 'zeevis' te presenteren. De volledige handelsnaam van de stichting communiceert voor geen meter, en op deze manier is er in ieder geval duidelijkheid over de naam. De handelsnaam heb ik wel in het beeldmerk verwerkt zodat er geen onduidelijkheid kan ontstaan met welke organisatie er zaken wordt gedaan.
Zeevis
- Wedstrijd van: Marga Schaap
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 14-07-2010
Datum einde: 28-07-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Een stevig en stoer logo met een knipoog naar de visvangst en zeevaart. Niks meer, niks minder. Modern uitgevoerd met betrouwbare kleuren blauw, zwart en grijstinten.
Dank voor je snelle reactie. Aan de inzendingen heb ik gemerkt dat ik een belangrijk aspect ben vergeten in de briefing. De volledige naam is: Stichting Bedrijfstakpensioenfonds voor de Zeevisserij. Dat is natuurlijk niet te verwerken in een logo. Pensioenfonds Zeevisserij zou eventueel nog kunnen, maar wellicht zijn er nog andere oplossingen?
Vind je ontwerp sterk, hoop dat het overeind kan blijven na dit bericht.