Hierbij nog een versie, maar dan nog rustiger als de vorige inzending.
• Dat er een gesprek aan de hand is is nu duidelijker geworden.
• Het totale beeld is groter geworden.
• Alle onnodige 'ruis' weggehaald
• Het beeldscherm is 'aangezet' en het 'toetsenbord' is weggehaald, het gaat tenslotte om een gesprek.
• Een andere vorm van 'stoel' past beter in het design.
Al met al een krachtig logo.
Ik heb nog gekeken hoe het stond met de schrijfwijze van Zorgring, met die speciale O, dat werkt niet. Je ziet dan twee logo's onder elkaar en dat werkt erg verwarrend.
met vriendelijke groet,
Jeroen.
Datum start: 18-06-2015
Datum einde: 02-07-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hierbij een paar puntjes op de i.
Balloons naar boven, maakt het nog duidelijker dat het om een conversatie gaat.
Achtergrond met kader creëren een besloten sfeer.
Typografie is beter leesbaar en rustiger.
Computer is laptop geworden, betere herkenning.
Uiteraard, al het voorafgaande wat ik geschreven heb geld nog steeds.
Met vriendelijke groet, Jeroen.
ja beter dat besloten is goed en laptop ook prima
dank we krijgen veel reacties dus ik wacht nog een weekje af
ja beter dat besloten is goed en laptop ook prima
dank we krijgen veel reacties dus ik wacht nog een weekje af

Logo voor Zicht Op Zorg
Hierbij een nieuw voorstel in Jullie huisstijl kleur. De skype gedachte van het vorige voorstel blijft de zelfde. De toevoeging van twee 'converserende' tekstballons maken nog duidelijker dat het hier gaat om beeldbellen gaat.
De regel er onder doet verder zijn werk.
De schrijfwijze van de naam veranderen in die van Zorgring, met die speciale 'O' is geen enkel punt, het beeld verandert . Het is echter een strategische beslissing om die verandering door te voeren en die is aan jullie.
Met vriendelijke groet, Jeroen.
Info: jeroenvellekoop.nl
Ha Jeroen,
dank voor de extra inspanning , we krijgen veel reacties, echt onwijs leuk.. je hoort van me.

logo zicht op zorg.
Het beeld en de tekst vullen hier elkaar volledig aan.
Zicht op zorg (leesbaar) kan een breed begrip zijn. Door een beeldscherm te laten zien en twee pratende personen maak je in een keer duidelijk dat het om een skype-achting service gaat. Het verloop in de kleur blauw helpt daar nog eens aan mee.
IK kijk uit naar feedback.
Vriendelijke groet, Jeroen.