Zinneprikkelend logo voor Croqs 'n Dogs

Datum start: 27-11-2012

Datum einde: 11-12-2012

Totaal budget: € 299.00
Nieuwste inzending
Book cover
T4Media

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Voor een nieuw foodconcept zoek ik een geweldig logo in de stijl waarin je ook de logo's ziet die in de film Cars worden gebruikt. Retro Americana zou ik het willen noemen.
Het concept noemt Croqs 'n Dogs. Croqs is een verbastering van het franse croque monsieur en staat voor tosti. Dogs is algemeen bekend als een broodje met een wiener worstje (hot dog). Het Food concept gaat spraakmakend belegde tosti's verkopen en uiteraard Hot Dogs in allerlei varianten (denk aan Franse HotDog, Duitse Hot Dog en de bekende Americans)
Het Americana thema zal in het hele concept terugkomen. We gebruiken Amerikaanse caravans als verkoopwagens met Amerikaanse weagens ervoor

Bedrijfsomschrijving


Croqs 'n Dogs is een foodconcept waarbij spraakmakend belegde tosti's en hotdogs worden verkocht in een USA style verkoopomgeving. Er zijn streetfood carts, verkoopwagens op basis van Aluminium caravans en er is een shopformule.

Doelgroep


Voor streetfood verkoop, verkoop op festivals en events

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Rood, geel, groen
Vormgegeven logo met zelf ontworpen stijlelementen- geen geïmporteerde plaatjes van worstjes of tosti's.
Moet een stijlelement bevatten die gebruikt kan worden als herkenbaar icon voor apps
Voor logo's die eerder door ons zijn goedgekeurd kijkt u op www.funtear.com of www.cigarlounge.nl

Designer: wathetis wathetis
logo-wathetis-YL1BjQye

Geen commentaar

F-actifF-actif

Dit is te simpel en het voldoet niet aan het basis criterium van een logo zoals ik bedoel. Mijn logo moet meteen de associatie met een diner/automerk etc oproepen,. dat bedoel ik met de film Cars. Als je daar de logo's zite dat associeer je die meteen met het product.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.