spreekt voor zich denk ik:
- puur en simpel maar met een touch of flair en personality
- frisse kleuren zonder schreeuwerig te worden
Actitude
- Wedstrijd van: mila_schilders
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 30-09-2010
Datum einde: 09-10-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo Orange+Blue,
Hele mooie kleuren, dankjewel!
Leuke ondertitel ook, speels en doordacht. Maar geeft hij nu de hele propostie weer? Hoe lees je 'to the point' in mijn verhaal?
Bedankt voor je inzending!
Met vriendelijke groet,
Mila Schilders
Hoi Mila, dankjewel.
voor mijn gevoel geeft het de belangrijkste zaken uit je propositie weer:
- zakelijk maar persoonlijk en creatief door het "uit de vorm" springend C'tje en het ontbreken van een punt op de i.
- de twist aan de C staat ook symbool voor de drive (vloeit er uit voort) en de actie/vooruitgang
- door de schreefletters blijft het zakelijk en chique.
- door te werken met alleen onderkasten oogt het juist weer modern (mede icm de kleurcombinatie)
to the point staat voor: geen vage bewoordingen maar concreet. zoals je zelf omschrijft: "visie/drive omzetten in realiteit." "zorgen dat iets voor elkaar komt (uitvoering, gewoon doen)." "dingen aanpakken"
met vriendelijke groet,
roy koolenbrander