Geen commentaar
AdVANture
- Wedstrijd van: Eddy
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 05-02-2012
Datum einde: 29-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Eddy,
hierbij een suggestie voor de huisstijl, ik hoop dat het aan je verwachtingen voldoet. Het visitekaartje is transparant (kunststof) en dus enkelzijdig bedrukt. Enkel de meest rechtse 'golf' is onbedrukt gelaten. Verder spreekt een en ander voor zich.
met vriendelijke groet,
RV

Geen commentaar
Beste Eddy,
hierbij enkele opties, alles kan uiteraard.
met vriendelijke groet,
RV
Niet verkeerd. Ik vind linker helft, boven er verfrissend. Ik de zwarte logo ook niet verkeerd. Ik laat deze inwerken op me. Dit zijn je beste logo's.
Je staat met je linker boven logo in mijn top 4.
Er is echter nog geen echte doorvertaling naar een huisstijl. Ik vind de vorige doorvertalingen met visuals etc het niet helemaal. Ik zie veel potentie in dit logo en ik wil dat de huisstijl hetzelfde uitstraalt als het logo. Het moet ook verrassend avontuurlijk en net even anders zijn. Graag dus nog een doorvertaling naar een kaartje en briefpapier, waarbij je echt out of de box mag denken, qua meteriaal, vorm (ronde hoeken of aparte vorm), logo ene kant en full collor voorkant met alle gegevens, gebruik van UVcoating (bij kaartje) etc... ik geef maar wat ideeen en laat je daar vooral door inspireren en niet door beperken! maak het dus niet te simpel en niet te standaard. De uitwerking van esther is bvb erg compleet en standaard maar net niet. Ik wil echter meer dan dat. Al het materiaal moet verrassen!
Beste Eddy,
Dat is goed nieuws! Ik zal voor het verstrijken van de deadline een idee voor de huisstijl posten.
met vriendelijke groet,
RV

Geen commentaar
Beste Eddy,
Bedankt voor de feedback, hierbij een andere meer kleurrijke optie. Meer feedback is van harte welkom.
met vriendelijke groet,
RV
Ik vind de eerste inzending tot nu toe het beste. Dit is too much, die kleuren werken niet. Het logo is te verdraaid nu. het eerste is goed, misschien een subtiele twee kleur
Beste Eddy,
Wederom bedankt voor de feedback, ik zal later nog een aangepast voorstel posten.
met vriendelijke groet,
RV
zou in jouw oorspronkeljk ontwerp het woord 'Van' een andere kleur mogen krijgen?

Geen commentaar

Geen commentaar
Beste opdrachtgever,
hierbij mijn suggestie, wanneer mijn inzending u aanspreekt werk ik de huisstijl graag voor u uit.
met vriendelijke groet,
RV
RV, dank je wel voor je inzending. Erg leuke invulling van het originele logo. Je geeft er een leuke twist aan. Het goede is dat je logo en naam uit elkaar kan trekken. Het woord 'VAN' komt sterk naar voren. Het totaal is te ECO, te groen, ik mis wat kleurcontrast (geel, magenta). Denk er over na. Zo niet dan of we eventueel andere steunkleuren kunnen gebruiken. Je bent goed op weg. De typografie kun je ook gebruiken op een toekomstige site en als huisstijl.