AdVANture
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: Eddy
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 300.00
- Datum start : 05-02-2012 19:15
- Datum einde : 29-02-2012 19:07
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 58
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
We willen de avontuurlijke ingestelde reizigers en extreme sporter aanspreken. Wat we niet willen is als een hippie site overkomen.
We willen graag een logo dat bestaat uit het woord AdVAnture gekoppeld met een beeldmerk. Het logo en huisstijl mioet logisch vertaald kunnen worden naar flyers, visitekaartjes en website (die opdracht volgt in een volgende wedstrijd). Dit gevoel willen we weergeven: "Het gaat uiteindelijk niet om ons maar om jouw avontuur". "Seeking is finding". Onze bus helpt je daarbij, het is jouw compagnon.
Bedrijfsomschrijving:
Het aanbieden (verhuren) van VW bussen waarmee je op jouw avontuur kunt gaan. Onze bussen biedt de ruimte aan twee personen en door de ingenieuze ruimteindeling is het erg geschikt voor de extreme sporters (snowboard, kiten, wakeboarding en surfen)onder ons. Stijl en functionaliteit komen samen in 1 busje.
Doelgroep:
Avonturiers, boardsports en reizigers.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Kijk op http://solenturevans.com/. Deze site is te strak.
Kleuren: deep blue, groen
Favoriete Logo's: quiksilver & rip curl
Budget Media
-
-
Toelichting van de designer Budget Media :
Mijn eerste voorstel.
Feedback is welkom.
Mvg Mark -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-