He,
Hierbij mijn nieuwe voorstel. De weg is tevens een golf, Ik heb het simpel gehouden omdat het logo dan het sterkste blijft. Tevens heb ik het woord VAN nog wat meer nuance gegeven. Ik ben erg benieuwd wat je er nu van vind.
Groetjes Gradient
AdVANture
- Wedstrijd van: Eddy
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 05-02-2012
Datum einde: 29-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Kunt u mij nog een reactie geven op de aanpassing?

Avonturistisch hedendaags logo met een knipoog naar western films! De ultime roadtrip!
Hoi,
erg diep en zet tot nadenken. de kleur is intens. Ik vind het erg goed. Kun je iets met golven en weg erin verwerken (refereer aan het ouwe logo van onze site) op een subtiele manier (Negatieve kleur). En het woord 'van' mag benadrukt worden.