Auke, een modern logo voor een allround reclamebureau
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: lorenzosendar
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 349.00
- Datum start : 29-04-2013 12:00
- Datum einde : 13-05-2013 11:53
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 31
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
1) Ontwikkeling Logo
Het gaat nu alleen om de naam Auke
De hoofdkleuren paars, groen en grijs willen we graag handhaven .
Omdat de naam Auke alleen niet veel richting geeft over de branche, waarin wij actief zijn willen wij de volgende 3 labels er aan hangen
1) Media
2) Drukwerk /Productie
3) Creatie
De naam handgeschreven kan aangeven dat het persoonlijk aspect in onze business cruciaal is.
De drie kleuren kunnen de bovenstaande segmenten aangeven waarop wij opereren. Het logo moet uiteraard ook kwaliteit en betrouwbaarheid uitstralen.
2) Wat betreft onze huidige huisstijl
De uitstraling (voorbeeld huidig briefpapier bijgaand) moet rustiger en moderner. De huidige stijl is nogal strak, zonder enige richting.
Wij willen ons positioneren als een goede en betrouwbare partner en ook aangeven waar onze kracht ligt. Dat zou kunnen met een goede pay off b.v. Uw gids in medialand”
Bedrijfsomschrijving:
Auke Smits Publiciteit, een full service reclamebureau, is gevestigd in Den Haag.
Het van oorsprong familiebedrijf Auke Smits Publiciteit, opgericht in 1992, is uitgegroeid tot een hecht team van zes media- en communicatiespecialisten. We werken daarbij nog steeds volgens de principes van een familiebedrijf. De persoonlijke relatie met de klant en het resultaat van de opdrachtgevers staan centraal. Voor Auke Smits(oprichter), Jeroen Smits, Christophe Louwerens, Lorenzo Sendar, Roeland Engelen en Maria Jägers is iedere klant, van klein tot groot, even belangrijk. De klant heeft altijd één aanspreekpunt en snelheid is gegarandeerd.
Auke heeft 3 belangrijke pijlers; media, creatie en drukwerk.
De klanten zijn net zo gevarieerd als de medewerkers van Auke Smits. Voor het honden- en kattenvoer van Perlé (Nestlé) heeft Auke Smits de verpakkingen ontworpen, voor de ijsjes van Ola (Unilever) de menukaarten en voor NOGEPA de digitale uitnodigingen voor het evenement The Energy Mix in 2030. Auke Smits is thuis in de media: van de reguliere advertenties in kranten tot sociale media enoutdoor objecten. Ook verzorgt Auke Smits de creatie en het drukwerk voor zijn klanten. Veel van de opdrachtgevers waarvoor communicatie, mediaplanning en -inkoop wordt verzorgd zijn gevestigd in Den Haag, zoals bijvoorbeeld de Gemeente Den Haag,Staedion en de Koninklijke Academie voor Beeldende Kunsten. Maar ook ver buiten Den Haag weten ze Auke Smits Publiciteit goed te vinden.
Auke Smits medewerkers zijn als vrijwilliger betrokken bij Make a Wish, als partner bij Digitale Donderdag, adviseur social media bij Het InloophuisHaaglanden én als bestuurslid in de Haagse Communicatie Kring.
Kenmerken van ons bureau Kleinschalig (6 man), persoonlijk, professioneel, proactief en zeer servicegericht.
Onderscheid
• Ervaren
• Efficiënt
• Effectief
• Bewezen trackrecord
Waarden Van de organisatie:
• Flexibel
• Betrouwbaar
• Voegt Waarde toe (besparingen in Tijd en verlaging van kosten)
• Vernieuwend
• Plezier
Merknaam: Auke
Productcategorie: Reclame, Media, Communicatie,
Doelgroep:
Business 2 Business
Nederlandse markt
3 ledige doelgroep:
1) Communicatiemanagers en medewerkers
2) HR manager, HR medewerkers, Manager personeelszaken, Recruiter
3) Eigenaar/Directeur
Kleuren, favoriete logo's, must haves
bestaande kleuren gebruiken, te weten: Paars, Groen en grijs
Must haves: verbondenheid, multidisciplinair, modern, fris, zakelijk en persoonlijk
stevan banjac
-
-
lorenzosendar zegt :
Ik mis de labels (media, creatie en drukwerk)daarnaast hebben we geen geel in onze huisstijl. Ik daag je uit een persoonlijker logo te ontwerpen.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-