Geen commentaar
Badkamerhuis.com Logo & Huisstijl voor Sanitairwinkel
- Wedstrijd van: Bereijk
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 29-12-2014
Datum einde: 10-01-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dag...,
Een helder, duidelijk en fris logo met verschillende elementen in zich. Het bad laat duidelijk zien dat het om badkamers gaat, niet om loodgieters e.d. Door de 'wanden' wordt het beeldmerk ruimtelijk, ...is als het ware de showroom. Door de zeshoek vormen de 2 schuine vlakken boven een dak. De verschillende vlakken kunnen ook als elementen worden gebruikt voor accenten e.d. binnen een website of ander presentatiemateriaal.
Ook kan er op deze wijze voor de verschillende producten eventueel een eigen kleurcodering worden meegegeven.
Kleuren en lettertype kunnen uiteraard anders. Graag feedback om eventueel aan te passen en/of verder uit te werken.
Groet, Wim Nijenkamp
Dag Wim,
Bedankt voor je inzending. Ik twijfel bij deze; in eerste instantie vind ik het niet wat, maar het laat me niet helemaal los. Even afwachten wat er nog meer binnen komt.
Bedankt voor je beoordeling en reactie. Ik denk dat je er nog wel aan gaat wennen... :-)