Be to Be Styling zoekt identiteit

Datum start: 01-07-2014

Datum einde: 31-07-2014

Totaal budget: € 319.00
Nieuwste inzending
Book cover
azzagraph

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een ontwerp voor logo, kaartjes en website, waaruit duidelijk naar voren komt wat ik doe en waar ik voor sta: persoonlijk en creatief een (bedrijfs)ruimte stylen of restylen, waar men zich thuis voelt. Ervaring als commercieel directeur in de internationale handel helpt mee om scherpe inkoopprijzen voor de inrichting te verkrijgen. Er zijn 3 takken waar ik me op richt:Bedrijven/kantoorpanden/horecagelegenheden of Verkoopstyling voor makelaars en projectontwikkelaars en nieuwbouwhuizen inrichten. Be to Be staat voor jezelf zijn, je thuis voelen, en werkt vanuit de basis. Natuurlijke materialen en bruin gouden tinten wil ik zeker laten terugkomen. Presentatie in frames/fotolijsten lijkt me leuk, aangezien ik ontwerpen die uiteindelijk worden gekozen ook in een lijst aanbied aan mijn klanten. Graag een modern strak geheel met een tikkeltje huiselijkheid.

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: Clémence.D Clémence.D
design_logo_identite_entreprise-clemenced-XvnK1LzE

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.