Hoi Marco,
Heb er nog eens over nagedacht, en als ik er zo dicht bij ben is het ook zonde van gedane arbeid. Dus heb toch besloten een concessie te doen. Ik hoop dat dit in de smaak valt...
mvrgr Ted
Beauty 4 Everyday zoekt Logo
- Wedstrijd van: Marxo
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 29-11-2011
Datum einde: 20-12-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Marco,
Hierbij mijn voorstel voor de huisstijl.
Mvrgr Ted

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn inzending voor de door u uitgeschreven wedstrijd. Het logo kan wat mij betreft met of zonder beeldmerk uitgevoerd worden. Ik kijk uit naar uw reactie.
Mvrgr Ted
Beste Ted,
Het Beeldmerk is TOP,
Echter de tekst logo nog niet helemaal het is zeker de stijl die we zoeken maar de 4 zal anders verwerkt moeten worden daar nu de naam niet in 1 keer te lezen is en de consument er te lang over moet nadenken.
Mvg. Marco
Als aanvulling daar de wedstrijd niet heel lang meer loopt zijn wij ook benieuwd naar de mogelijkheden van dit logo (lees huisstijl) op briefpapier
Hoi Marco,
Bedankt voor de waardering. Ik zou het graag voor je aanpassen maar daarmee vervalt het hele idee en dat maakt dit logo juist uniek. Dus ik kan, net als ieder ander hier beauty 4 everyday gewoon uitschrijven zoals mijn collega's maar daarmee wordt het logo een stuk minder uniek...
mvrgr Ted
Kijk een logo wordt pas spannend als je even op het verkeerde been wordt gezet. Daarnaast denk ik dat het best mee valt met dit logo hoor. Onderschat je doelgroep niet ;-) Dus ik ben eigenwijs en pas deze creatieve oplossing niet aan. Wat ik wel wil doen is eea uitwerken in een huisstijl.
mvrgr Ted
Hallo Ted,
Jammer zou ik zo zeggen.
Maar we respecteren je keus.
Eerlijk is eerlijk ook de huisstijl vinden we mooi maar nogmaals het logo met de 4 er midden in niet.
Dit gaat hem dan ook niet worden.
Mvg.
Marco