Becurious

Datum start: 15-02-2013

Datum einde: 01-03-2013

Totaal budget: € 249.00
Nieuwste inzending
Book cover
Robin Design

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij zijn een productiehuis dat beeld verschaft, voortvloeiend uit onze nieuwsgierigheid naar het leven, mooie plekken en bijzondere mensen.
Maar ook Curious naar meer: van het ontwerpen van plannen, events, commmunicatie; alles wat onze klanten nodig hebben die deze nieuwsgierigheid in het leven delen

Wij zijn op zoek naar een logo en nieuwe huisstijl voor ons 'huis


Bedrijfsomschrijving



Zie bijlage voor een uitgebreide omschrijving over Becurious!

Doelgroep


MKB
Reiswereld
Tv

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Seventies Orange or Green/Grey/Antraciet ( verwassen)
Underscore: A curious mind has no limit

Designer: Graffity Software Graffity Software
logo_huisstijl-graffity-software-zXlil600

Graffity SoftwareGraffity Software

L.S. Ik heb wat kleine wijzigingen aan het logo gemaakt. De pay-off viel wat weg en is nu in een wat duidelijker lettertype. Verder wat kleine wijzigingen aan de gezichtjes en deze voorzien van een smile om het geheel wat minder streng te maken. Ik hoor graag uw mening.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-graffity-software-ZMT7GvLs

Graffity SoftwareGraffity Software

Hierbij mijn voorstel voor uw logo. Het bestaat uit een grote liggende letter B, met daarin een nieuwsgierig mannetje en vrouwtje ( herkenbaar aan de oorbel). In de B de pay off, met daaronder de volledige naam. Ik hoor graag uw mening.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.