Becurious

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Becurious
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 249.00
  • Datum start : 15-02-2013 14:43
  • Datum einde : 01-03-2013 14:42
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 40
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij zijn een productiehuis dat beeld verschaft, voortvloeiend uit onze nieuwsgierigheid naar het leven, mooie plekken en bijzondere mensen.
Maar ook Curious naar meer: van het ontwerpen van plannen, events, commmunicatie; alles wat onze klanten nodig hebben die deze nieuwsgierigheid in het leven delen

Wij zijn op zoek naar een logo en nieuwe huisstijl voor ons 'huis


Bedrijfsomschrijving:


Zie bijlage voor een uitgebreide omschrijving over Becurious!

Doelgroep:

MKB
Reiswereld
Tv

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Seventies Orange or Green/Grey/Antraciet ( verwassen)
Underscore: A curious mind has no limit

Marenbruin
  • Logo & Huisstijl # 175142 voor Becurious wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Marenbruin:

      Hierbij de kleuren doorgetrokken in het logo.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 175141 voor Becurious wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Marenbruin:

      Hierbij de huisstijl.

      Ik heb de kleuren aangepast naar knalgeel en zwart. Deze combinatie benadrukt jullie eigenwijze statement en valt op. Net zoals de dingen om jullie heen jullie opvallen.

      Vriendelijke groet,
      Maren

    2. Marenbruin zegt

      Ook de hoekjes van het visitekaartje zijn afgerond om jullie standpunten te benadrukken. De schoonheid, zachtheid, opvallendheid van de dingen om jullie heen.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 175134 voor Becurious wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Marenbruin:

      Beste Luc, Sebastiaan en Nicole,

      Ik heb voor Becurious een eigenwijs logo ontworpen.
      De streep met daarin de tekst 'a curious mind has no limit' is de beeldende vertaling van deze tagline want hij schiet omhoog richting het oneindige..

      Het puntje van de 'i' van Becurious is het oog dat ziet, kijkt, verwonderd en bewonderd, precies waar Becurious voor staat.

      Ik hoop dat het logo jullie aanspreekt.

      Vriendelijke groet,
      Maren

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network