Hierbij de kleuren doorgetrokken in het logo.
Becurious
- Wedstrijd van: Becurious
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 15-02-2013
Datum einde: 01-03-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hierbij de huisstijl.
Ik heb de kleuren aangepast naar knalgeel en zwart. Deze combinatie benadrukt jullie eigenwijze statement en valt op. Net zoals de dingen om jullie heen jullie opvallen.
Vriendelijke groet,
Maren
Ook de hoekjes van het visitekaartje zijn afgerond om jullie standpunten te benadrukken. De schoonheid, zachtheid, opvallendheid van de dingen om jullie heen.

Beste Luc, Sebastiaan en Nicole,
Ik heb voor Becurious een eigenwijs logo ontworpen.
De streep met daarin de tekst 'a curious mind has no limit' is de beeldende vertaling van deze tagline want hij schiet omhoog richting het oneindige..
Het puntje van de 'i' van Becurious is het oog dat ziet, kijkt, verwonderd en bewonderd, precies waar Becurious voor staat.
Ik hoop dat het logo jullie aanspreekt.
Vriendelijke groet,
Maren