Hierbij mijn inzendig, ik hoop dat dit hetgeen is waar u naar zocht! Ik heb de keuze gemaakt om het logo strak te maken, zoals uw vraag luidde, maar tegelijkertijd het toegankelijk te houden. Dit blijkt uit het zachte kleurgebruik en het asymmetrisch lettertype. Dit spreekt zowel mannen, als vrouwen aan.
Met vriendelijke groet, Jael Lorenzo Sprinkhuizen
Bedenk een hip logo & huisstijl voor het nieuwe datingbureau DTNG. in Amsterdam!
- Wedstrijd van: Lotte Ditzel
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 09-12-2015
Datum einde: 23-12-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

