Bedenk een hip logo & huisstijl voor het nieuwe datingbureau DTNG. in Amsterdam!
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: Lotte Ditzel
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 319.00
- Datum start : 09-12-2015 19:48
- Datum einde : 23-12-2015 19:45
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 64
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Ontwikkel een hip en strak logo & huisstijl voor een nieuw datingbureau, genaamd DTNG. in Amsterdam. De naam DTNG. staat voor Dating maar dan zonder klinkers en met een punt erachter. Hip en strak. Ik ben van plan een datingbureau te starten waarbij mijn website (uiteraard met naam/logo/huisstijl) dient als 'brandingtool'. Het is geen online datingbureau; ik ga de intakes zelf doen en mensen matchen. Ik wil graag dat mijn datingbureau iets tofs uitstraalt (hip, exclusief maar ook laagdrempelig), net als bijvoorbeeld binnen online dating de app 'Happn' zeer populair is. De doelgroep zijn singles tussen de eind 20 en halverwege 40, hoger opgeleid, woonachtig in de Randstad. Hierbij richt ik met name op vrouwen in Amsterdam en mannen buiten Amsterdam. Ik wil met name mannen aantrekken, vandaar dat mijn voorkeur uitgaat naar een strak logo. Het moet alleen niet te zakelijk zijn, want natuurlijk moet het ook vrouwen aanspreken. Ik ben ook nog op zoek naar een slogan onder het logo. Alle inspiratie is welkom:)
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
JaelLorenzo
-
-
Toelichting van de designer JaelLorenzo:
Hierbij mijn inzendig, ik hoop dat dit hetgeen is waar u naar zocht! Ik heb de keuze gemaakt om het logo strak te maken, zoals uw vraag luidde, maar tegelijkertijd het toegankelijk te houden. Dit blijkt uit het zachte kleurgebruik en het asymmetrisch lettertype. Dit spreekt zowel mannen, als vrouwen aan.
Met vriendelijke groet, Jael Lorenzo Sprinkhuizen -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-