Bedenk een stijl en logo - met zorg - voor fietsen!

Datum start: 21-05-2013

Datum einde: 31-05-2013

Totaal budget: € 349.00
Nieuwste inzending
Book cover
Huis van Maartje

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Creeer een spannend en aantrekkelijk logo & stijl voor een mobiele fietsenmaker in Amsterdam.
De diensten worden in de toekomst wellicht uitgebreid naar het verkopen van customised bikes & fixies.

Logo wordt in de eerste instantie gebruikt voor visitekaartje, flyer en Facebook. Later voor website en bedrijfsbus. Daarnaast voor sticker op de fiets.

Bedrijfsomschrijving


BiciCare:
- Bici staat voor fiets en komt uit het Italiaans (de fietsenmaker is Italiaan)
- Care staat voor zorg en aandacht (een streepje voor op service tov 'gewone fietsenmakers')

Omschrijving:
Heeft jouw fiets een beetje Care nodig? BiciCare onderhoudt en repareert jouw fiets met aandacht; alsof het om onze eigen fiets gaat. En we komen graag naar jou, zodat jij jezelf tijd
en moeite bespaart. Jouw Fiets is onze Zorg: BiciCare!

Diensten:
Nu: fietsenreparatie (op locatie), health check, een Care onderhoudsbeurt, Afmontage van online gekochte fietsen, Fietsverfraaing (fietsmand, kinderzitje etc), Onderhoudscontracten voor werknemers of bedrijfs - hotelfietsen

Tenslotte: De fietsenmaker was 15 jaar professioneel kok op hoog niveau. Hij maakt een carriereswitch. Wellicht gaan we (dmv fotografie) iets doen met het gereedschap van de chef en van de fietsenmaker. Precisie, perfectie en passie is wat de beroepen verbindt.

Doelgroep


In Amsterdam wonende of werkenden met een fiets, die graag willen dat er goed voor hun fiets gezorgd worden en die hechten aan het gemak van een service op locatie. Alle leeftijden, maar wel online en connected via social media.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


We denken aan 2 stijlen in lettertypes voor het woord BiciCare.
Bici: zakelijk, precies, staat voor de fiets en gereedschap
Care: Warm en zacht, staat voor de aandacht en zorg

Het logo moet voor zichzelf spreken en beter zijn dan huidige concurrenten.
De meeste aanbieders gebruiken een fiets, tandwiel in het logo en de kleur oranje. Dus liever geen oranje gebruiken, geen tandwiel en een fiets alleen als het origineel gebruikt wordt.

Het mag een beetje speels met een knipoog, maar wel strak.

Mogelijke richting voor bijvoorbeeld banners en web (maar niet vast) is witte strakke achtegrond met witte fiets en warm logo erop (niet rood, is teveel rode kruis). Andere ideeen zijn welkom.

Designer: Budget Media Budget Media
logo_huisstijl-budget-media-RuTCB9XM

Budget Media Budget Media

En de bijbehorende huisstijl, we kunnen eventueel na de wedstrijd even persoonlijk om de tafel om tot een perfect resultaat te komen. Veranderingen kunnen ten alle tijden (kosteloos) worden doorgevoerd.

Mvg Mark

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-budget-media-NaF8Y0oK

Budget Media Budget Media

Bij deze volgens de feedback een aantal kleurstellingen, we leveren (zonder extra kosten) het logo aan in alle kleuren die u wilt. Tevens leveren we een favicon.ico aan gebaseerd op het logo, die komt te staan links naast uw URL in de adresbalk. We zullen nu een huisstijl gaan maken voor gebaseerd op het groen blauwe logo, ook die kan nog geheel worden veranderd naar smaak en wens. Het logo blijft ten alle tijden in ons archief staan om veranderingen eventueel snel en met een paar klikjes te kunnen doorvoeren voor u.

Mvg Mark

AnnieAnnie

Zo, dat zijn een flink aantal uitvoeringen om te bekijken! Dank

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-budget-media-9sFAGVLk

Budget Media Budget Media

Nog een beeldmerk. We zijn erg benieuwd wat u er van vind.

Mvg Mark

AnnieAnnie

Deze versie valt iets minder in de smaak. Icoon is niet niet helder genoeg.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-budget-media-gxytiRfM

Budget Media Budget Media

Nog een aantal kleurvariaties... we zijn weer erg benieuwd wat u er van vind.

Mvg Mark

AnnieAnnie

Beter, dank! We laten m even bezinken

AnnieAnnie

Hi Mark, voorkeur gaat uit naar deze versie. Kun je laten zien hoe dit eruit zou zien op een visitekaartje/huisstijl. Graag ook kijken naar: weghalen van + om iets meer rust te geven, een versie zonder tekst eronder, want die uitvoering zullen we ook nodig hebben, kleurvoorkeuren blauw of groen, maar misschien 2 contrasterende kleuren voor bici en care of 1 kleur op achtergrond (zoals je voorbeeld wit op zwart, dit geeft meer kracht). Dank!

Budget Media Budget Media

gaan we maken voor u ;-)

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-budget-media-uXEHGh16

Budget Media Budget Media

Andere kleurstelling en een variatie voor uw logo...

Mvg Mark

AnnieAnnie

Het fietsje is erg grappig

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-budget-media-vXvTB7WC

Budget Media Budget Media

Goedemiddag, bij deze ons eerste voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator vector formaat) voor al uw uitingen. Mocht dit een richting wezen kunnen we de huisstijl gaan ontwerpen.



Mvg Mark

AnnieAnnie

Hi Mark! Dank voor de inzendingen. Goede start, de warme kleuren spreken meer aan. Oranje gebruiken we liever niet, teveel anderen doen dit ook al in dit vak. Het ideen van de poppetjes snappen we, maar de uitvoering spreekt ons minder aan. Wellicht is een ander onderschrift ook sterker: uw fiets, onze zorg

Budget Media Budget Media

Gaan we maken voor u ..

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.