Geachte Heer / Mevrouw,
Mij sprak deze opdracht erg aan omdat ik het concept van het openen van deze 'kitchen & bar' erg tof vind!
Aangezien het in de binnenstad van Amsterdam is, moet het een opvallend logo zijn wat veel mensen aantrekt.
Mijn idee achter het logo:
In de 'behoefte' werd verteld dat het van binnen, vooral van hout is.
Hout wordt meestal meteen gekoppeld aan oud, maar ook zeker aan gezelligheid.
Het logo moet natuurlijk een hele tijd mee kunnen gaan, ook na een eventuele verbouwing. Vandaar dat ik heb gekozen voor een strak, speels maar toch modern tijdloos logo.
Het moderne logo past goed bij oud (hout).
Verder stelt de 'stip' op de letter T een bord of iets dergelijks uit wat erop wijst dat er iets overheerlijks uitgeserveerd wordt.
Ik hoor graag een reactie tegemoet!
Met vriendelijke groet,
Coen
Bedenk een Trendy logo en huisstijl voor een nieuwe Eetcafe
- Wedstrijd van: Greenacre Foods
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 18-04-2017
Datum einde: 15-05-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

