Bedenk jij het logo en de huisstijl voor Boost expo
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: JDG
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 419.00
- Datum start : 17-02-2016 22:12
- Datum einde : 09-03-2016 22:09
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
-
Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 58
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
standbouw, decorbouw, evenementen, ontwerp van stands of concepten
Doelgroep:
business, marketing, events, beurzen binnen en buitenland
Kleuren, favoriete logo's, must haves
geen must haves, bijgevoegd het logo wat ik zelf bedacht heb en wat eventueel verder ontwikkeld kan worden of bedenk een gaaf nieuw logo wat bij boost expo en decor past
DeOntwerper
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
DeOntwerper zegt
Ik kan mij voorstellen dat deze aanzet tot huisstijltoepassingen niet geheel uw wens bevat.
Graag lees de gewenste aanpassing/en
DeOntwerper -
JDG zegt :
de kleur vind nog steeds een lastig punt.. misschien iets harder blauw.. al ben ik daar nog niet over uit. hoe zouden we in de toekomst kunnen schakelen voor eventueel aanpassingen? zou de voorkant van het visite kaartje geheel in kleur kunnen zijn en dan wel met de tekst. denk jij dat het logo op deze manier genoeg de lading dekt? of zou er Expo en Decor moeten staan? en moet Next generation events meer een slogan zijn, of zouden dit gewoon meerdere varianten moeten zijn?
-
DeOntwerper zegt
Goedenavond,
De kleur is natuurlijk belangrijk maar dat is een kwestie van de kleurenwaaier raadplegen. Dat kan later nog aangepast worden.
De voorkant van het visitekaartje kan geheel in kleur maar persoonlijk houdt ik van clean waarmee de belangrijke gegevens duidelijker overkomen. De achterkant leent zich meer voor geheel een kleur toe te passen.
Het logo dekt zeker de lading, zeker door z'n 3D uitstraling komt standbouw duidelijk naar voren. Het is een krachtig, duidelijk aanwezig logo en vertaald hier zonder enige twijfel "Acte de presence".
De naam BOOST, "het harder zetten van een signaal".
Op zich al een sterke verwijzing naar verbuiging, promoten door wederom acte de presence geven.
De beiden toevoegingen als Next generation events en/of Expo en Decor benadrukken de link naar de dienst en product.
Een slogan is een kort maar krachtige beschrijving van de dienst, het product in combinatie met de visie en/of doelstelling van het bedrijf.
Met "Next Genaration events" wilt u zich onderscheiden van andere bedrijven, met "Expo en Decor" verteld u wat u doet.
Met vriendelijke groet,
DeOntwerper
vraag@deontwerper.com -
DeOntwerper zegt
Indien gewenst kunnen wij na einde van de wedstrijd nog enkele puntjes op de "i"zetten.
DeOntwerper -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
JDG zegt :
Zou de schuine B in een andere kleur kunnen?
-
DeOntwerper zegt
Voorkeur?
-
JDG zegt :
nee heb niet echt een voorkeur, al vind ik die blauwe er zeer gaaf uitzien. wat ontwerp jij nog meer?
-
DeOntwerper zegt
Ik ontwerp alles wat met vormgeving te maken heeft.
Geef uw huisstijl toepassingen maar door waarop ik dit logo dan zal doorvoeren / projecteren. -
JDG zegt :
kleur blauw ben ik nog niet helemaal uit..misschien iets harder blauw. en zou je misschien een variant kunnen maken? met inplaats van Expo & Decor de tekst ''next generation events'' huisstijl toepassingen. visitekaart, briefpapier, enveloppen,
-
JDG zegt :
kleur blauw ben ik nog niet helemaal uit..misschien iets harder blauw. en zou je misschien een variant kunnen maken? met inplaats van Expo & Decor de tekst ''next generation events'' huisstijl toepassingen. visitekaart, briefpapier, enveloppen,
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-