Geen commentaar
Bedenk jij het logo en de huisstijl voor Boost expo
- Wedstrijd van: JDG
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 17-02-2016
Datum einde: 09-03-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Ik kan mij voorstellen dat deze aanzet tot huisstijltoepassingen niet geheel uw wens bevat.
Graag lees de gewenste aanpassing/en
DeOntwerper
de kleur vind nog steeds een lastig punt.. misschien iets harder blauw.. al ben ik daar nog niet over uit. hoe zouden we in de toekomst kunnen schakelen voor eventueel aanpassingen? zou de voorkant van het visite kaartje geheel in kleur kunnen zijn en dan wel met de tekst. denk jij dat het logo op deze manier genoeg de lading dekt? of zou er Expo en Decor moeten staan? en moet Next generation events meer een slogan zijn, of zouden dit gewoon meerdere varianten moeten zijn?
Goedenavond,
De kleur is natuurlijk belangrijk maar dat is een kwestie van de kleurenwaaier raadplegen. Dat kan later nog aangepast worden.
De voorkant van het visitekaartje kan geheel in kleur maar persoonlijk houdt ik van clean waarmee de belangrijke gegevens duidelijker overkomen. De achterkant leent zich meer voor geheel een kleur toe te passen.
Het logo dekt zeker de lading, zeker door z'n 3D uitstraling komt standbouw duidelijk naar voren. Het is een krachtig, duidelijk aanwezig logo en vertaald hier zonder enige twijfel "Acte de presence".
De naam BOOST, "het harder zetten van een signaal".
Op zich al een sterke verwijzing naar verbuiging, promoten door wederom acte de presence geven.
De beiden toevoegingen als Next generation events en/of Expo en Decor benadrukken de link naar de dienst en product.
Een slogan is een kort maar krachtige beschrijving van de dienst, het product in combinatie met de visie en/of doelstelling van het bedrijf.
Met "Next Genaration events" wilt u zich onderscheiden van andere bedrijven, met "Expo en Decor" verteld u wat u doet.
Met vriendelijke groet,
DeOntwerper
vraag@deontwerper.com
Indien gewenst kunnen wij na einde van de wedstrijd nog enkele puntjes op de "i"zetten.
DeOntwerper

Geen commentaar

Geen commentaar
Zou de schuine B in een andere kleur kunnen?
Voorkeur?
nee heb niet echt een voorkeur, al vind ik die blauwe er zeer gaaf uitzien. wat ontwerp jij nog meer?
Ik ontwerp alles wat met vormgeving te maken heeft.
Geef uw huisstijl toepassingen maar door waarop ik dit logo dan zal doorvoeren / projecteren.
kleur blauw ben ik nog niet helemaal uit..misschien iets harder blauw. en zou je misschien een variant kunnen maken? met inplaats van Expo & Decor de tekst ''next generation events'' huisstijl toepassingen. visitekaart, briefpapier, enveloppen,
kleur blauw ben ik nog niet helemaal uit..misschien iets harder blauw. en zou je misschien een variant kunnen maken? met inplaats van Expo & Decor de tekst ''next generation events'' huisstijl toepassingen. visitekaart, briefpapier, enveloppen,

Geen commentaar