bedrijfslogo voor thuiszorg Lombardijen

Datum start: 24-04-2011

Datum einde: 23-05-2011

Totaal budget: € 100.00
Nieuwste inzending
Book cover
B-Design

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


-

Bedrijfsomschrijving


de thuiszorganisatie heeft contact met mensen van alle afkomsten. Het gaat dus voornamelijk om samen zijn. Het is de bedoeling, zo creatief mogelijk mee om te gaan

Doelgroep


de doelgroep zijn voornamelijk oudere mensen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


het moet een lichte, frisse luchtige kleur zijn. het moet vrolijk zijn en creatief zijn.

Designer: Nijsse Nijsse
logo_huisstijl-nijsse-pHvQ8LFA

NijsseNijsse

Geachte,

Hierbij mijn eerste inzending.
Ik heb voor roze en lichtgroen gekozen vanwege het frisse en vrolijke karakter. Daarnaast heb ik de \'thuiszorg\' in een symbool omschreven. De handen in het huis.

Wanneer dit u bevalt, zal ik de huisstijl hierbij ontwerpen.

Ik zie uw feedback tegemoet,

R. Nijsse

Thuiszorg LombardijenThuiszorg Lombardijen

het ziet er heel strak uit. Bent u ook handig in kunstzinnige logo\'s en huisstijlen zoals Careyn kraam zorg, care4life, IVT, verian cardia. Ik hoor het graag

Thuiszorg LombardijenThuiszorg Lombardijen

Deze logo vindt ik al gelijk geweldig, heel goed voor een eerste in zending. Goed gedaan. Ik zie graag meer werk van je!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.