Geen commentaar
Bedrijfsnaam, logo en huisstijl voor een kind en oudercoachingpraktijk.
- Wedstrijd van: Estherdonga
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 20-10-2017
Datum einde: 27-10-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ik zie de verbinding hierin, dat vind ik mooi. Het logo en de uitstraling is voor mij te hard/ te afstandelijk.

Geen commentaar
Te trendgevoelig, voor mij niets persoonlijk

Geen commentaar
Het woord connect vind ik kloppend al vind ik het persoonlijk niet bij mij passen. Wellicht doordat het Engeks is? Het voelt te zakelijk, afstandelijk als ik ook naar de logo’s kijk.

Geen commentaar
Ik vind de bovenste het mooist van de drie. Mooi het stukje verbinden, de natuur en het hart. Wat zou de bedrijfsnaam kunnen zijn hierbij?