Bedrijfsnaam Logo en uitstraling nieuw koffiemerk
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: kickreetraa1
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 249.00
- Datum start : 18-02-2013 21:33
- Datum einde : 04-03-2013 20:50
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 50
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Het logo komt rechtstreeks op de verpakking te staan en wordt dus erg belangrijk voor de verkoop van het product.
Het logo en de uitstraling moeten erg afwijken van de bestaande koffie merken.
Graag willen wij hier ook een logo voor en huisstijl mycoffeebrand.nl
Er moeten in ieder geval Italiaanse kenmerken in verwerkt zijn Bijv. Italiaanse vlag.
Het moet een herkenbaar logo worden met een chique uitstraling en overal op verwerkt kunnen worden.
Bedrijfsomschrijving:
Nieuw koffiemerk, importeren van koffiebonen uit Milaan. Nieuw logo, uitstraling en bedrijfsnaam nodig.
De naam van de website zal mycoffeebrand.nl zijn. daar willen wij verschillende koffie soorten gaan verkopen waaronder de Italiaanse koffie die wij importeren.
Doelgroep:
Koffiebonen gaan vooralsnog verkocht worden aan de horeca, bars en restaurants.
Logo komt overal op terug, kopjes, suikersticks, verpakking van de bonen, etc. etc.
Graag willen wij hier ook een logo voor en huisstijl mycoffeebrand.nl
succes!!!
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Alles is welkom zolang er maar niet teveel verschillende kleuren worden gebruikt.
Dus graag strakke ontwerpen. (wit en zwart).
Maar wij verwelkomen graag alle ontwerpen ook als er meerdere kleuren worden gebruikt.
OntwerpVanMorgen
-
-
Toelichting van de designer OntwerpVanMorgen:
Voor de dynamiek van het merk is hier een voorbeeld te zien hoe kleur en persoonlijke uitspraken gekoppeld kunnen worden aan het logo.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer OntwerpVanMorgen:
MYcoffeebrand.nl laat een persoonlijke noot zien en liefde van de klant voor zijn koffie! Begeert en ieder heeft zijn eigen liefde voor koffie. Vandaar de slogan: So, don't touch it!
Met bijvoorbeeld thermische inkt word de tekst 'So, don't touch it!' zichtbaar wanneer er warme koffie in het bekertje zit. -
OntwerpVanMorgen zegt
Een update! het logo word altijd gecombineerd met een uitspraak of persoonlijke noot. Zo gaat het Merk leven!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer OntwerpVanMorgen:
MYcoffeebrand.nl laat een persoonlijke noot zien en liefde van de klant voor zijn koffie! Begeert en ieder heeft zijn eigen liefde voor koffie. Vandaar de slogan: So, don't touch it!
Met bijvoorbeeld thermische inkt word de tekst 'So, don't touch it!' zichtbaar wanneer er warme koffie in het bekertje zit. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer OntwerpVanMorgen:
MYcoffeebrand.nl laat een persoonlijke noot zien en liefde van de klant voor zijn koffie! Begeert en ieder heeft zijn eigen liefde voor koffie. Vandaar de slogan: So, don't touch it!
Met bijvoorbeeld thermische inkt word de tekst 'So, don't touch it!' zichtbaar wanneer er warme koffie in het bekertje zit. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer OntwerpVanMorgen:
Hierbij een idee concept voorstel voor de smaken en verpakking met in het zwart de bonen verwerkt.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer OntwerpVanMorgen:
Hierbij komen de bonen ook meer terug in het ontwerp.
-
kickreetraa1 zegt :
Ik bedoel eigenlijk alleen in het zwarte gedeelte. Als je kijkt naar jou vorige ontwerp waar het helemaal zwart is dat daar de bonen iets meer zichtbaar worden
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer OntwerpVanMorgen:
Het merk mila ligt in lijn met het italiaanse design. De kleuren kunnen terug komen, maar ook voor elk soort koffie kan er een kleur genomen worden.
De verpakking is gebaseerd op de mening van koffie met water. In de lijnen zit ook een golvend en organisch patroon verwerkt. De kracht van eenvoud! -
OntwerpVanMorgen zegt
naam is: Mila
-
kickreetraa1 zegt :
Bedankt voor het ontwerp. Wat ik nog mooi zou vinden is als de bonen iets meer zichtbaar zijn. ik hoop dat je hier wat mee kan.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer OntwerpVanMorgen:
Het merk mila ligt in lijn met het italiaanse design. De kleuren kunnen terug komen, maar ook voor elk soort koffie kan er een kleur genomen worden.
De verpakking is gebaseerd op de mening van koffie met water. In de lijnen zit ook een golvend en organisch patroon verwerkt. De kracht van eenvoud! -
OntwerpVanMorgen zegt
naam is: Mila
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-