Voor de dynamiek van het merk is hier een voorbeeld te zien hoe kleur en persoonlijke uitspraken gekoppeld kunnen worden aan het logo.
Bedrijfsnaam Logo en uitstraling nieuw koffiemerk
- Wedstrijd van: kickreetraa1
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 18-02-2013
Datum einde: 04-03-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



MYcoffeebrand.nl laat een persoonlijke noot zien en liefde van de klant voor zijn koffie! Begeert en ieder heeft zijn eigen liefde voor koffie. Vandaar de slogan: So, don't touch it!
Met bijvoorbeeld thermische inkt word de tekst 'So, don't touch it!' zichtbaar wanneer er warme koffie in het bekertje zit.
Een update! het logo word altijd gecombineerd met een uitspraak of persoonlijke noot. Zo gaat het Merk leven!

MYcoffeebrand.nl laat een persoonlijke noot zien en liefde van de klant voor zijn koffie! Begeert en ieder heeft zijn eigen liefde voor koffie. Vandaar de slogan: So, don't touch it!
Met bijvoorbeeld thermische inkt word de tekst 'So, don't touch it!' zichtbaar wanneer er warme koffie in het bekertje zit.

MYcoffeebrand.nl laat een persoonlijke noot zien en liefde van de klant voor zijn koffie! Begeert en ieder heeft zijn eigen liefde voor koffie. Vandaar de slogan: So, don't touch it!
Met bijvoorbeeld thermische inkt word de tekst 'So, don't touch it!' zichtbaar wanneer er warme koffie in het bekertje zit.

Hierbij een idee concept voorstel voor de smaken en verpakking met in het zwart de bonen verwerkt.

Hierbij komen de bonen ook meer terug in het ontwerp.
Ik bedoel eigenlijk alleen in het zwarte gedeelte. Als je kijkt naar jou vorige ontwerp waar het helemaal zwart is dat daar de bonen iets meer zichtbaar worden

Het merk mila ligt in lijn met het italiaanse design. De kleuren kunnen terug komen, maar ook voor elk soort koffie kan er een kleur genomen worden.
De verpakking is gebaseerd op de mening van koffie met water. In de lijnen zit ook een golvend en organisch patroon verwerkt. De kracht van eenvoud!
naam is: Mila
Bedankt voor het ontwerp. Wat ik nog mooi zou vinden is als de bonen iets meer zichtbaar zijn. ik hoop dat je hier wat mee kan.

Het merk mila ligt in lijn met het italiaanse design. De kleuren kunnen terug komen, maar ook voor elk soort koffie kan er een kleur genomen worden.
De verpakking is gebaseerd op de mening van koffie met water. In de lijnen zit ook een golvend en organisch patroon verwerkt. De kracht van eenvoud!
naam is: Mila