Ben jij beter dan onze huidige :-( ontwerper!!

Datum start: 16-02-2012

Datum einde: 23-02-2012

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
RSi

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij zoeken een huisstijl en logo (visitekaartjes, briefpapier (tevens digitaal), basis voor website) die passen bij onze bedrijfsomschrijving.
Persoonlijke & bedrijfkenmerken zijn; Dillig=Positief, humor, wil bouwen, open kijk op de omgeving, ziet veel en heeft veel ideeën. Stuiver=denken in mogelijkheden, gelooft in kracht van anderen, daadkrachtig. Samen zijn wij= Geloven in persoonlijke sterkten, organisatiesensitief, transparant, staan voor groei&ontwikkeling, oplossing- en toekomstgericht.
Wij willen een huisstijl&logo die soberheid met stijl uitdrukt,

Bedrijfsomschrijving


Hallo creatieve mensen,
Wij zijn twee po-adviseurs (dames)die groot denken maar net als veel startende ondernemers nog klein zijn. Onze bedrijfsnaam is Dilling&Stuiver PO-advies. Wij onderscheiden ons op de markt van PZ-adviseurs door een oorspronkelijke benadering van het vakgebied. Waar veel collega-adviseurs zich in de benadering van de markt en de klant, toeleggen op bestaande PZ-modellen (wij weten wel wat goed voor u is), kiezen Dilling&Stuiver de bestaande visie van de ondernemer (DGA) als vertrekpunt. Wij willen niet het beleid veranderen, maar zijn beleid verbeteren.
Wij hebben nog geen concept voor een ondertitel, maar denken dat het iets moet zijn als; Uw oorspronkelijke visie werkt! en/of Meer rendement uit uw eigen visie.
Onze missie is: Bewust maken dat iedereen beschikt over een persoonlijke kracht. En deze krachten bundelen om te werken aan een succesvolle onderneming. Dit doen wij door uit te gaan van de fundamentele keuzes van de ondernemer, die de blauwdruk vormen voor zijn bedrijf (aub geen blauw in ons logo & huisstijl!!!!)

Doelgroep


MKB ondernemers met ongeveer 8-50 medewerkers, die geen PO-functionaris in dienst hebben.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Geen blauw.

Kleuren die basis en oorspronkelijkheid uitdrukken met daarbij een vleugje klassiek. Uitspraken van Covey vinden wij mooi, maar we zijn wel down-to-earth. Onze stijl moet ook sterk en dynamisch zijn.

Designer: ELM ELM
logo_huisstijl-elm-oU1qLGLo

ELMELM

Beste opdrachtgever(s)

Bijgaand mijn voorstel voor het logo. Ik heb een lettertype gezocht dat zowel modern is met een tikje klassieke uitstraling. Wel professioneel maar ook toegankelijk. Jullie werkwijze om de huidige visie van het bedrijf te gebruiken maar met de juist aanpassing heb ik vertaald in ''balans''. Daar komt ook de slogan weer in terug. Uw visie onze balans. Door het gebruik van 2 kleuren heb ik nogmaals de balans proberen te benadrukken.

Met vriendelijke groet,
Elise

Dilling&StuiverDilling&Stuiver

Hallo Elise,
Bedankt voor je inzending. In eerste instantie sprak jouw ontwerp ons nog niet erg aan. We zijn vooral op zoek naar een gevoel en een sfeer. Dit ontwerp voldoet hier naar onze mening niet echt aan. Bedankt voor je genomen moeite en inzending

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.