Ben jij beter dan onze huidige :-( ontwerper!!

Datum start: 16-02-2012

Datum einde: 23-02-2012

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
RSi

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij zoeken een huisstijl en logo (visitekaartjes, briefpapier (tevens digitaal), basis voor website) die passen bij onze bedrijfsomschrijving.
Persoonlijke & bedrijfkenmerken zijn; Dillig=Positief, humor, wil bouwen, open kijk op de omgeving, ziet veel en heeft veel ideeën. Stuiver=denken in mogelijkheden, gelooft in kracht van anderen, daadkrachtig. Samen zijn wij= Geloven in persoonlijke sterkten, organisatiesensitief, transparant, staan voor groei&ontwikkeling, oplossing- en toekomstgericht.
Wij willen een huisstijl&logo die soberheid met stijl uitdrukt,

Bedrijfsomschrijving


Hallo creatieve mensen,
Wij zijn twee po-adviseurs (dames)die groot denken maar net als veel startende ondernemers nog klein zijn. Onze bedrijfsnaam is Dilling&Stuiver PO-advies. Wij onderscheiden ons op de markt van PZ-adviseurs door een oorspronkelijke benadering van het vakgebied. Waar veel collega-adviseurs zich in de benadering van de markt en de klant, toeleggen op bestaande PZ-modellen (wij weten wel wat goed voor u is), kiezen Dilling&Stuiver de bestaande visie van de ondernemer (DGA) als vertrekpunt. Wij willen niet het beleid veranderen, maar zijn beleid verbeteren.
Wij hebben nog geen concept voor een ondertitel, maar denken dat het iets moet zijn als; Uw oorspronkelijke visie werkt! en/of Meer rendement uit uw eigen visie.
Onze missie is: Bewust maken dat iedereen beschikt over een persoonlijke kracht. En deze krachten bundelen om te werken aan een succesvolle onderneming. Dit doen wij door uit te gaan van de fundamentele keuzes van de ondernemer, die de blauwdruk vormen voor zijn bedrijf (aub geen blauw in ons logo & huisstijl!!!!)

Doelgroep


MKB ondernemers met ongeveer 8-50 medewerkers, die geen PO-functionaris in dienst hebben.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Geen blauw.

Kleuren die basis en oorspronkelijkheid uitdrukken met daarbij een vleugje klassiek. Uitspraken van Covey vinden wij mooi, maar we zijn wel down-to-earth. Onze stijl moet ook sterk en dynamisch zijn.

Designer: Romservice Romservice
logo_huisstijl-romservice-xMQDIs5I

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-romservice-PMvT3cf2

RomserviceRomservice

Dank je voor je reactie.
Ik heb het lettertype en de kleuren aangepast.
Hopelijk spreekt dit meer aan.

Mvg, Henry

Dilling&StuiverDilling&Stuiver

Dag Henry,

Bedankt voor de aanpassing. Deze komt meer in de buurt van wat ons aanspreekt. We hebben echter van andere designers ontwerpen ontvangen die ons meer aanspreken. We willen je erg bedanken voor alle genomen moeite en wensen je veel succes met je inzendingen.

Met vriendelijke groet,
Dilling&Stuiver PO-advies

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-romservice-58rpute4

RomserviceRomservice

Hierbij een voorstel voor het logo.

Mvg, Henry

Dilling&StuiverDilling&Stuiver

Dag Henry,
In eerste instantie vinden wij het ontwwerp te simpel. Wij vragen ons af of je met wat wijzingingen qua kleur en lettertype hier nog meer uit kunt halen. We willen een gevoel kunnen overbrengen en een sfeer. Betrokkenheid bij de ondernemer en somberheid met stijl/ klassiek.
Voor nu bedankt

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.