Geen commentaar
Ben jij beter dan onze huidige :-( ontwerper!!
- Wedstrijd van: Dilling&Stuiver
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 16-02-2012
Datum einde: 23-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo
Zoals jullie kan zien, ben ik een grote fan van typografisch gebruik!
Less is more! Dit ontwerp weerspiegelt de éénheid van jullie bedrijf! Het is eenvoudig, doordacht en niet te vergeten stijlvol. Naar het gebruik van uw huisstijl is dit een zeer dankbaar logo. Je kunt er echt alle kanten mee op.
Hallo DVZION,
Bedankt voor jouw inbreng in de wedstrijd. Wij kunnen zien dat je een oorspronkelijke visie op beeldvorming hebt. Het beeld dat jij voor ons hebt ontworpen, past voor ons onvoldoende bij hetgeen wij willen uitstralen&overbrengen op onze klant. Heel erg bedankt voor je inzending en genomen moeite. We wensen je veel succes bij mogelijke andere wedstrijden.
groet,
Dilling&Stuiver P&O advies

Geen commentaar
Hier terug een typografisch logo. Dit is opgebouwd met het "AIDA" structuur in het achterhoofd! A= Attention, I= Intrest, D= Disire, A= Action! Met andere woorden: Het ontwerp trekt uw aandacht, waarna er een interesse is voor meer! Er is een verlangen naar meer informatie. DIt ontwerp zorgt sowieso voor de eerste drie troeven! Die laatste "action" of jullie klant daadwerkelijk tot een overeenkomst komen hebben jullie volledig in de hand.
Een logo is niet enkel mooi... het heeft echter ook zijn commerciële functies.
Hopelijk creëren deze totaal verschillende ontwerpen een wow gevoel voor jullie. Bekijk deze aub zeer objectief. Enkel naar de vormgeving en vooral het idee. Over de smaak van kleur valt niet over te discussiëren, dit is dan iets zeer persoonlijks. Met andere woorden de kleuren kunnen nog altijd naar smaak gewijzigd worden.
Graag jullie feedback hierover. Alvast Bedankt

Geen commentaar
variant op ontwerp

Geen commentaar
variant op ontwerp