Ben jij beter dan onze huidige :-( ontwerper!!
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: Dilling&Stuiver
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 300.00
- Datum start : 16-02-2012 16:49
- Datum einde : 23-02-2012 16:44
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 61
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Persoonlijke & bedrijfkenmerken zijn; Dillig=Positief, humor, wil bouwen, open kijk op de omgeving, ziet veel en heeft veel ideeën. Stuiver=denken in mogelijkheden, gelooft in kracht van anderen, daadkrachtig. Samen zijn wij= Geloven in persoonlijke sterkten, organisatiesensitief, transparant, staan voor groei&ontwikkeling, oplossing- en toekomstgericht.
Wij willen een huisstijl&logo die soberheid met stijl uitdrukt,
Bedrijfsomschrijving:
Hallo creatieve mensen,
Wij zijn twee po-adviseurs (dames)die groot denken maar net als veel startende ondernemers nog klein zijn. Onze bedrijfsnaam is Dilling&Stuiver PO-advies. Wij onderscheiden ons op de markt van PZ-adviseurs door een oorspronkelijke benadering van het vakgebied. Waar veel collega-adviseurs zich in de benadering van de markt en de klant, toeleggen op bestaande PZ-modellen (wij weten wel wat goed voor u is), kiezen Dilling&Stuiver de bestaande visie van de ondernemer (DGA) als vertrekpunt. Wij willen niet het beleid veranderen, maar zijn beleid verbeteren.
Wij hebben nog geen concept voor een ondertitel, maar denken dat het iets moet zijn als; Uw oorspronkelijke visie werkt! en/of Meer rendement uit uw eigen visie.
Onze missie is: Bewust maken dat iedereen beschikt over een persoonlijke kracht. En deze krachten bundelen om te werken aan een succesvolle onderneming. Dit doen wij door uit te gaan van de fundamentele keuzes van de ondernemer, die de blauwdruk vormen voor zijn bedrijf (aub geen blauw in ons logo & huisstijl!!!!)
Doelgroep:
MKB ondernemers met ongeveer 8-50 medewerkers, die geen PO-functionaris in dienst hebben.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Geen blauw.
Kleuren die basis en oorspronkelijkheid uitdrukken met daarbij een vleugje klassiek. Uitspraken van Covey vinden wij mooi, maar we zijn wel down-to-earth. Onze stijl moet ook sterk en dynamisch zijn.
www.foozemedia.nl
-
-
Toelichting van de designer www.foozemedia.nl:
Hier een nieuwe opzet met jullie letters. Als jullie er andere ideeen over hebben hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
foozemedia
Marcel -
Dilling&Stuiver zegt :
Sorry je hebt ons niet begrepen.
Het logog doet ons denken aan een automerk
(citroen DS):) -
www.foozemedia.nl zegt
Jullie willen dus een nieuw ontwerp in deze kleuren?
Als dat zo is ga ik er mee aan de slag.
Graag zie ik jullie reactie tegemoet. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Dilling&Stuiver zegt :
Hallo,
bedankt voor de inzending. Kleurgebruik en lettertype spreekt ons aan. Het visitie kaartje ziet er mooi en stijlvol uit. Het logo geeft ons meer het gevoel dat het gaat om een automerk. De franselelie doet het voor ons niet. Heb je hier nog andere ideeen over? -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer www.foozemedia.nl:
Beste dames,
hierbij mijn inzendingen ik hoop dat dit is wat u zoekt. Graag ontvang ik van u feedback.
MVG,
www.foozemedia.nl -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-