Ben jij beter dan onze huidige :-( ontwerper!!
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: Dilling&Stuiver
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 300.00
- Datum start : 16-02-2012 16:49
- Datum einde : 23-02-2012 16:44
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 61
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Persoonlijke & bedrijfkenmerken zijn; Dillig=Positief, humor, wil bouwen, open kijk op de omgeving, ziet veel en heeft veel ideeën. Stuiver=denken in mogelijkheden, gelooft in kracht van anderen, daadkrachtig. Samen zijn wij= Geloven in persoonlijke sterkten, organisatiesensitief, transparant, staan voor groei&ontwikkeling, oplossing- en toekomstgericht.
Wij willen een huisstijl&logo die soberheid met stijl uitdrukt,
Bedrijfsomschrijving:
Hallo creatieve mensen,
Wij zijn twee po-adviseurs (dames)die groot denken maar net als veel startende ondernemers nog klein zijn. Onze bedrijfsnaam is Dilling&Stuiver PO-advies. Wij onderscheiden ons op de markt van PZ-adviseurs door een oorspronkelijke benadering van het vakgebied. Waar veel collega-adviseurs zich in de benadering van de markt en de klant, toeleggen op bestaande PZ-modellen (wij weten wel wat goed voor u is), kiezen Dilling&Stuiver de bestaande visie van de ondernemer (DGA) als vertrekpunt. Wij willen niet het beleid veranderen, maar zijn beleid verbeteren.
Wij hebben nog geen concept voor een ondertitel, maar denken dat het iets moet zijn als; Uw oorspronkelijke visie werkt! en/of Meer rendement uit uw eigen visie.
Onze missie is: Bewust maken dat iedereen beschikt over een persoonlijke kracht. En deze krachten bundelen om te werken aan een succesvolle onderneming. Dit doen wij door uit te gaan van de fundamentele keuzes van de ondernemer, die de blauwdruk vormen voor zijn bedrijf (aub geen blauw in ons logo & huisstijl!!!!)
Doelgroep:
MKB ondernemers met ongeveer 8-50 medewerkers, die geen PO-functionaris in dienst hebben.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Geen blauw.
Kleuren die basis en oorspronkelijkheid uitdrukken met daarbij een vleugje klassiek. Uitspraken van Covey vinden wij mooi, maar we zijn wel down-to-earth. Onze stijl moet ook sterk en dynamisch zijn.
RSi
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer RSi:
Hallo dames,
Hierbij een mogelijkheid, wetende dat er echt 1002 mogelijkheden zijn wat betreft briefpapier en businesscards. Zelf ook voorstander van soberheid maar stijlvol, maar kan zeggen dat de look & feel behouden zal blijven met de keuze van dit logo. Misschien leuk te weten is dat ik heb getracht jullie visie te vertalen in een origineel en herkenbaar beelmerk. Niet alleen een mooie uistraling, maar een beelmerk met een verhaal en een duidelijk visie.
De doorgetrokken lijn van de grote circel geeft aan dat uw opdrachtgever zijn huidige model kan handhaven en is transparant, waar de kleine circel dè (tijdelijke) oplossing biedt wanneer nodig op p&o-gebied. D&S beoogd niet groter of direct gelijk te zijn aan de opdrachtgever, wat wellicht in de lijn van de DGA ligt, die graag zijn eigen boontjes dopt. De circels kunnen verwijzen naar full-circle, een visie(r) en samenwerking. Ook lees ik vaak; “De cirkel staat voor de ziel. De ziel symboliseert onvoorwaardelijke liefde en daarin huist ons gevoel. Het staat ook voor vertrouwen, verbinding en relatie”. Maar goed, dit zijn niet mijn woorden. Wellicht verwijst de kleine circel naar een munt die je inwerpt om een apparaat aan de gang te krijgen, tenminste, het zou kunnen. Succes!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer RSi:
Hallo dames, nice payoff! De aanpassing heeft nauwelijks invloed op het ontwerp.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer RSi:
Dames, ik vind jullie 2e payoff erg goed (Meer...visie)zelf nog geen betere kunnen verzinnen, wel een suggestie gedaan.
-
Dilling&Stuiver zegt :
Hallo RSi,
Tjonge jonge, wij zijn blij dat we niet de wedstrijd voor 2 weken zijn aangegaan. Wat een leuke ideeën komen er voorbij. Dit ontwerp behoort tot de top 3!
Vraag: Wij hebben gekozen voor de payoff; 'Uw oorspronkelijke visie werkt!' Veranderd in dit ontwerp het beeldmerk daarmee? Hoewel in eerste instantie ook jouw payoff aansprak, denken wij dat deze payoff de suggestie kan wekken dat wij iets in recruitment/W&S doen. Dit is niet het geval.
Kun je daarnaast een impressie van visitekaartje/briefpapier geven.
Groeten,
Dilling&Stuiver PO-advies -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-