nieuwe versie logo
Ben jij straks het brein achter het design van Spoed4Jeugd?
- Wedstrijd van: MarcoBoonstra
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 28-09-2012
Datum einde: 12-10-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Wanneer u kijkt naar het ontwerp is uitgegaan van origami - de kunst van zonder knippen, snijden of scheuren te komen tot een intrigerend ontwerp. Dit zelfde geldt voor de hulp die geboden wordt aan de kinderen; hulp bieden waardoor er op lange en korte termijn een betere situatie ontstaat.
Het beeldmerk omvat de 4 bedrijven in kleur. De stand van de origami laat een witte scheidingslijn zien die tevens een 4 voorstelt. Voor het lettertype ben ik uiteengaan van een robuuste letter die daadkracht uitstraalt.
Hartelijk dan. Een mooi logo! Ik heb op de 18e overleg met de partners in het samenwerkingsverband. Daar leg ik alles voor!
Dank voor de reactie :)

Geen commentaar