Geen commentaar
Bestaand logo en huisstijl afstoffen en opfrissen
- Wedstrijd van: bjwschaap
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 17-01-2014
Datum einde: 15-02-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste heer Schaap,
Ik heb gekozen om het bestaande logo niet te updaten en voor iets totaal nieuw te gaan. Het is een strakke, tijdloze huisstijl geworden.
De letters SM (SiteMinds) vormen het beeldmerk. Deze zijn in een cirkel gezet. Een cirkel staat symbool voor open, vriendelijk, continuïteit. Blauw is de kleur van zakelijk en vertrouwen.
De gehele stijl straalt professionaliteit, vertrouwen en transparantie uit.
Ik hoor graag wat u ervan vindt.
Met vriendelijke groet,
Sergej Melissen
Beste heer Schaap,
Ik heb gekozen om het bestaande logo niet te updaten en voor iets totaal nieuw te gaan. Het is een strakke, tijdloze huisstijl geworden.
De letters SM (SiteMinds) vormen het beeldmerk. Deze zijn in een cirkel gezet. Een cirkel staat symbool voor open, vriendelijk, continuïteit. Blauw is de kleur van zakelijk en vertrouwen.
De gehele stijl straalt professionaliteit, vertrouwen en transparantie uit.
Ik hoor graag wat u ervan vindt.
Met vriendelijke groet,
Sergej Melissen
Beste heer Schaap,
Ik heb gekozen om het bestaande logo niet te updaten en voor iets totaal nieuw te gaan. Het is een strakke, tijdloze huisstijl geworden.
De letters SM (SiteMinds) vormen het beeldmerk. Deze zijn in een cirkel gezet. Een cirkel staat symbool voor open, vriendelijk, continuïteit. Blauw is de kleur van zakelijk en vertrouwen.
De gehele stijl straalt professionaliteit, vertrouwen en transparantie uit.
Ik hoor graag wat u ervan vindt.
Met vriendelijke groet,
Sergej Melissen
Beste Sergej,
Hartelijk dank voor de inzending! Ten eerste wil ik vooropstellen dat ik ook dit weer een mooie inzending vindt. Je bent ook de eerste die niet alleen een logo maar ook bijbehorende huisstijl concept toont, wat eigenlijk ook de vraag was/is. Dank!
Hoewel ik het een mooi concept vind, spreekt het mij toch minder aan voor Siteminds omdat het misschien iets 'te corporate' is. Ik moest gelijk een beetje aan NASA en General Electric (GE) denken toen ik dit concept zag. Wij zijn maar klein, en veel eigenwijzer dan die 'grote jongens'. Met deze huisstijl krijg ik het gevoel een iets te grote jas aan te trekken.
Vriendelijke groet,
Bastiaan