Geen commentaar
BESTAAND THEATER KRIJGT EEN NIEUWE EIGENAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL
- Wedstrijd van: Theatertainment
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 03-10-2013
Datum einde: 13-10-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste ontwerper,
Bedankt voor je inzending.
Het strakke van het lettertype is zeker bruikbaar.
Het icoon is voor ons duidelijk maar voor buitenstaanders misschien niet evident. Eén iemand zei me afgelopen weekend, is dit niet zo'n ding dat boven op een wok pan staat om je scampi's op te leggen? :-) Om maar te schetsen hoe mensen soms zo 'weinig' inzicht hebben... Ik vond het leuk gevonden maar niet evident dus. Ook al omdat het theater geen ronde opstelling heeft. Misschien kan je eventueel inspiratie opdoen op de bestaande site www.elckerlyc.be
Ik hoop je hiermee voldoende info te hebben gegeven. En sorry mocht de vergelijking met de 'wok' hard aankomen... :-) Maar ik vond het leuk om jou dit te laten weten. Moest zelf lachen toen ik het hoorde.
Dirk

Beste,
Hierbij mijn inzending. Het beeldmerk stelt het bovenaanzicht van een colosseum voor, iets waar je toch al snel aan denkt bij theater. Het stelt het gedeelte voor waar het publiek zit. De tekst staat op de plaats waar het podium hoort. Ik ben benieuwd naar uw mening.
Met vriendelijke groet,
Joel
o2Designs