Geen commentaar
BESTAAND THEATER KRIJGT EEN NIEUWE EIGENAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL
- Wedstrijd van: Theatertainment
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 03-10-2013
Datum einde: 13-10-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Hi there,
this is my very first entry and here is why I did it as it is:
I am not sure about red color, but it always symbolize theater - drama & comedy in one way.
Dark red rays that you see there are rays of light in the theater and they come from the middle - from stage that is in white/gray color. Over this design is another entry with different text position and slogan.
I think that logo for theater must not be busy and complex, so it's reason, why this logo looks too easy. In the simplicity is a power.
Thanks in advance for your feedback!
M.