Hierbij de revisie
BESTAAND THEATER KRIJGT EEN NIEUWE EIGENAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL
- Wedstrijd van: Theatertainment
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 03-10-2013
Datum einde: 13-10-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bedankt voor het ontwerp. Dit is zeker een betere versie dan de eerste. Icoon ook beter. Maar er zitten momenteel sterkere ontwerpen tussen.

Hierbij mijn inzending, graag ontvang ik feedback van u
Beste ontwerper,
Bedankt voor het ontwerp.
De spot is teveel een icoon die past bij cinema en televisie... Dat is onze eerste indruk. Niettegenstaande er ook spots zijn in het theater uiteraard... De letters zijn verder fris en zakelijk tegelijk. Slogan is er in deze combinatie teveel aan. Schaduw onder de letters is wel sterk.
Hopelijk ben je hiermee verder geholpen.
Dirk