Bij deze vormen de lichtbundels een patroon op de vloer.
De ronde vorm staat ook weer voor een breed scala aan diversiteit van Elckerlyc.
Met vriendelijke groet,
Thessa van Gigch, BrightID
BESTAAND THEATER KRIJGT EEN NIEUWE EIGENAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL
- Wedstrijd van: Theatertainment
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 03-10-2013
Datum einde: 13-10-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



De spotlights maar nu iets compacter

Bij deze ben ik puur uitgegaan van de tekst. Bij de bovenste lijkt het of de gordijnen aan weerszijden open zijn en de tekst op et podium staat. Elckerlyc is daarmee het podium met mogelijkheden voor elke gelegenheid.

Hierbij mijn inzendingen,
Ik heb het strak en eenvoudig gehouden.
Met rood als warme kleur en lichtbundels of lichtstralen als podium weergave. De ver reikende ster met de stip staat voor het middelpunt en de uitgebreide mogelijkheden, of het nu om theater of vergaderingen gaat.
Ik hoop dat het u aanspreekt!
Met vriendelijke groet,
Thessa van Gigch, BrightID
Beste Thessa,
Bedankt voor de vele ontwerpen en inzendingen... Het maakt het er niet makkelijker op. Heb hierover weinig bemerkingen omdat het duidelijke beelden en logo's zijn met weinig franjes die een uitleg nodig hebben. Ik hou je verder op de hoogte.
Dirk